Jump to content
Annons

Kan det vara logic Pro8 ?

4Trax

Recommended Posts

Var i musikaffären idag och polaren som jobbar där sa att det är nåt nytt på gång nästa vecka från Apple och logic . Kan det vara 8:an? Han menar på att det även kan vara en mindre 7.2.? update....hm

Nån som vet mer? Apple är så förtegna.

Dela på andra sajter

Annons

Ja, nåt får Apple fan hitta på med Logic nu. Steve Jobs är ju musikälskare, och väldigt mycket musik produceras med "hans" program; Logic.

Jag är i standby-läge inför iMac-köp, och vill gärna fortsätta köra Logic Pro på den. Men just nu GÅR det inte att köpa intel-crossgrade från Apple. "Köp ny licens", har Apple tydligen yttrat till hugade spekulanter.

(Jag har surat om det här på några andra ställen också....) 😆

Dela på andra sajter

Å det måste ju betyda något, jag menar bara, för några veckor sedan gick det att köpa Crossgrade för IntelMac men inte nu.

Finns ju bara en vettig förklaring en helt ny version eller en ny uppgradering.

Släpper de inte 8:an snart tror jag att nästan alla som inväntar den kommer att bli besvikna och köpa någon av de andra DAW:sen (Svengelska).

Går många olika rykten om att 8:an kommer nu och hur den skall se ut och fungera mm.

VILL HA!!!!!

😕

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Det som händer på Onsadg.. antar att det var det stora du syftade på... har nog antagligen bara med iPods att göra. Apple har sagt att det är iPods det komemr handla om så... tyvärr...

Vi får nog vänta ett tag till på Logic 8.. det kommer att vara en 64-bitars aplikation och kommer nog i så fall efter att Mac OSX Leopard släpps...

Redigerat av Limpo
Dela på andra sajter

Vore kul om 8:an dyker upp snart.

Såg nån post på Gearslutz där nån beta testare skrev att det iallafall var nära.

Tydligen försenat pga lite manual skrivande och lite annat.

Får hoppas det stämmer. Nyfiken på det.

Dela på andra sajter

Såå... vilket är nästa datum som logic 8 absolut dyker upp enligt någon godtyckligt vald anonym postare som säger sig ha en beta (alternativt "en polare som jobbar i musikaffär/applestore")..?

Haha... så sant så... jag jobbar i en apple stor och jag kan ju tala om att vi inte får veta något i förväg som inte någon annan får vet...

Kankse folk kan börja inse att när Logic 8 kommer så kommer den nyheten för alla som inte direkt sitter med utveckligen av det.

Ingen får veta något, inte ens de som jobbar på Apple med andra prylar... t ex de som sitter med iPhone har ingen aning om vad som händer hos de som jobbar med t ex Logic...

Folk måste börja ta alla Apple rykten på nätet med en klackspark...

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.