sirivonessen Postat 20 augusti 2007 Postat 20 augusti 2007 Jag heter Johanna och är en 25-årig operasångerska. Även om jag är klassiskt skolad, sjunger jag en blandad repertoar. Jag söker låtskrivare i stil med Céline Dion, schlagerballader, svenska och franska visor. Kolla in det jag har sjungit för Neodrone på www.neodrone.com.
Larsson Postat 20 augusti 2007 Postat 20 augusti 2007 hejsan johanna.. vad fint du sjunger! ha det bra!!😆 /Larsson
guran Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 (redigerat) hej johanna.. hur mycket gör du själv skriver du texter etc Musik är inga problem om man nu säger så det kommer du få massor av förslag på. Om du vill latja är det bara säga till Mvh Redigerat 25 augusti 2007 av guran
Fredrik Lindberg Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 Låter bra, du är väldigt duktig. Skulle gärna jobba med dig, men jag har inget som jag kan erbjuda nu direkt.
AssOwL™ Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 Det lät riktigt bra det där. Tyvärr har jag inte heller nåt till dig nu, men du får säkert napp snart...
Wetter Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 Hej! Jag måste bara säga att du sjunger otroligt vackert! /Åsa
Twilight_Zound Postat 25 augusti 2007 Postat 25 augusti 2007 Låter lite som min genre... Skulle va kul att testa nåt vid ett senare tillfälle.. Har lite demos på Twilight Zound Adressen kan strula ibland... Hojta till om du är intresserad
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.