Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjenare vi (nexustwins) har gjort en del jiinglar i över ett år nu för radion "NERadio" och tänkte på vad vi kan göra bättre till nästa jiingel eller nått liknande. Länkar på jiinglar finns nedan!

Om du vill vara jiingel röst eller nått liknande så kan ni bara kontakta oss på pm eller mail. Och sorry för att sången med neradio (länken längst ned) inte är i så bra kvalite!

Annons
Postat

Ni får betalt förstår jag...

Den sista var ingen höjdare....

Mellanspåret var sådär...Kanske lite långa musikklipp..

Det första helt ok tycker jag...

Postat (redigerat)

Nej vi får inte betalt eftersom det är en idiel förening så gör vi detta bara för att et är kul 😉 tack för de svar som kommit hittils. Och jag har kortat ner den längsta jingeln nu ☺️

Redigerat av Nexustwins
Postat

Vad är det för knapp? 😉 "Fl-studio, det enda programmet som har den omtalade Basshunter knappen"

Postat
Vad är det för knapp? 😏 "Fl-studio, det enda programmet som har den omtalade Basshunter knappen"

Haha nä den finns inte, frågan har ställts någon frågade här på forumet vilken knapp trykcker jag på för att få musiken att låta som basshunter 😳😆

Postat
Vad är det för knapp? 😏 "Fl-studio, det enda programmet som har den omtalade Basshunter knappen"

Haha nä den finns inte, frågan har ställts någon frågade här på forumet vilken knapp trykcker jag på för att få musiken att låta som basshunter 😛😛

Haha 😳 Okej! Jag tänkte snarare att det var nån knapp han använde, men det är alltså en "slogan" hämtad från en dum fråga 😆

Postat

Fadingar mellan Musik och prat ska inte märkas! T.ex. i första jingeln 10 sek in är det övertydligt! Ni fadar lågt innan han börjar prata. Mixa ner musiken först när han börja prata. Det får man känna sig fram till, han måste ju höras klart och tydligt. Det ska vara tryck hela vägen i en sån jingel. Inga stop eller märkbara fadingar.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.