stajo Postat 19 augusti 2007 Postat 19 augusti 2007 (redigerat) Hej En låt som jag nyligen fått insjungen av en polare... http://www.speedyshare.com/475299842.html Men nu saknas gitarr.... känner sig någon manad, please Roll Eyes Det är gitarr i låten nu men det är jag som spelar, den ligger där för att ge en vink om hur jag skulle vilja ha det. Kan tänka mig ett utbyte där jag tex lägger piano eller något på din låt. Hoppas på svar /Staffan Redigerat 9 september 2007 av stajo
Dejjvid Postat 20 augusti 2007 Postat 20 augusti 2007 Hej En låt som jag nyligen fått insjungen av en polare... http://www.speedyshare.com/475299842.html Men nu saknas gitarr.... känner sig någon manad, please Roll Eyes Det är gitarr i låten nu men det är jag som spelar, den ligger där för att ge en vink om hur jag skulle vilja ha det. Kan tänka mig ett utbyte där jag tex lägger piano eller något på din låt. Hoppas på svar /Staffan Hej, jag provar gärna lägga gitarr på din låt, men då har jag ett litet önskemål. Nämligen att du tar bort den befintliga gitarren så man får fria händer. Om detta låter instressant så kan du antingen posta låten här eller till min mailadress; Dejjvid_@hotmail.com Vi hörs!
stajo Postat 20 augusti 2007 Trådstartare Postat 20 augusti 2007 Hej En låt som jag nyligen fått insjungen av en polare... http://www.speedyshare.com/475299842.html Men nu saknas gitarr.... känner sig någon manad, please Roll Eyes Det är gitarr i låten nu men det är jag som spelar, den ligger där för att ge en vink om hur jag skulle vilja ha det. Kan tänka mig ett utbyte där jag tex lägger piano eller något på din låt. Hoppas på svar /Staffan Hej, jag provar gärna lägga gitarr på din låt, men då har jag ett litet önskemål. Nämligen att du tar bort den befintliga gitarren så man får fria händer. Om detta låter instressant så kan du antingen posta låten här eller till min mailadress; Dejjvid_@hotmail.com Vi hörs! Hej kul 🙂 Naturligtvis, kan vara lite irriterande med en otajt gitarr mitt i allt 😉. Sitter precis nu och fixar till en utan så inom kort mailar jag en till dig. Gott
stickane Postat 23 augusti 2007 Postat 23 augusti 2007 Hej En låt som jag nyligen fått insjungen av en polare... http://www.speedyshare.com/475299842.html Men nu saknas gitarr.... känner sig någon manad, please Roll Eyes Det är gitarr i låten nu men det är jag som spelar, den ligger där för att ge en vink om hur jag skulle vilja ha det. Kan tänka mig ett utbyte där jag tex lägger piano eller något på din låt. Hoppas på svar /Staffan Hej! Lyssnade på låten. Den här kan bli nåt. Den är väldigt bra. Bra röst också, den passar in. Säg till när låten är helt färdig. Mvh Stickane.
stajo Postat 24 augusti 2007 Trådstartare Postat 24 augusti 2007 Hej En låt som jag nyligen fått insjungen av en polare... http://www.speedyshare.com/475299842.html Men nu saknas gitarr.... känner sig någon manad, please Roll Eyes Det är gitarr i låten nu men det är jag som spelar, den ligger där för att ge en vink om hur jag skulle vilja ha det. Kan tänka mig ett utbyte där jag tex lägger piano eller något på din låt. Hoppas på svar /Staffan Hej! Lyssnade på låten. Den här kan bli nåt. Den är väldigt bra. Bra röst också, den passar in. Säg till när låten är helt färdig. Mvh Stickane. Kul, tack! 🙂 Tyvärr verkar det gå lite trögt på gitarr-fronten... men lovar hojta till..
stajo Postat 24 augusti 2007 Trådstartare Postat 24 augusti 2007 hur många gitarrer vill du ha? 😆 lagom många 🙂 Dejjvid här har inte levererat ännu ... , jag är ju givetvis öppen för olika lösningar så att säga.
guran Postat 24 augusti 2007 Postat 24 augusti 2007 hur många gitarrer vill du ha? 😆 lagom många 🙂 Dejjvid här har inte levererat ännu ... , jag är ju givetvis öppen för olika lösningar så att säga. jag kan lägga lite om du vill.
Assar Postat 24 augusti 2007 Postat 24 augusti 2007 Håller med föregående inlägg - jäkligt bra röst. 😱 Jag är inte säker på att det behövs nån ny gitarr. Sänk den lite bara på en del ställen där den tar över. Detsamma gäller pianot i sticket. Och det heter nog tyvärr "on my mind" och inte "in my mind".
stajo Postat 24 augusti 2007 Trådstartare Postat 24 augusti 2007 Håller med föregående inlägg - jäkligt bra röst. 😱Jag är inte säker på att det behövs nån ny gitarr. Sänk den lite bara på en del ställen där den tar över. Detsamma gäller pianot i sticket. Och det heter nog tyvärr "on my mind" och inte "in my mind". Kul! skall framföra det 🙂. Jo skulle kanske testa det, har inte mixat klart ännu... men visst pianot är lite väl dominant på sticket. jo jag funderade fram och tillbaks och gjorde lite sökningar på det men fick både och. Hon är ju verkligen inne i mitt huvud 🙂. Trodde det andra var mer: do you have something on your mind? Fast jag vet inte... alls faktiskt 🙂. /Staffan
stajo Postat 24 augusti 2007 Trådstartare Postat 24 augusti 2007 (redigerat) guran och mossman så gärna . Här har ni om ni vill testa version utan gitarr: http://www.speedyshare.com/979495276.html Text & ackord: Always in my mind Text & Music by Staffan Jonsson 2007 Verse 1: A7 D I wanna go around the world F#7 Hm wanna go with you alone E A wanna follow the roads F#7 Hm to what ever they will show Verse 2: I wanna look into your mind wanna see what I can find is there something I can do to make you come here soon chorus x2 : D In ages of time F#7 I wished you were mine G did somebody notice A Hm you’re always in my mind Verse 3: it’s something with your eyes it’s like they tell no lies you will always be the one deep inside my mind Verse 4: put your arms around my chest leave a kiss on my breast whisper into my ears everything I want to hear chorus x2 Break: A I know this is my feeling F#7 Hm it’s in the air I’m breathing now E hm hm hm A come on, go out, don’t worry F#7 this is not a fairy-story G A please put your faith Hm into my hands chorus x2 Redigerat 24 augusti 2007 av stajo
stajo Postat 24 augusti 2007 Trådstartare Postat 24 augusti 2007 Fick många goa figurer från guran... så nu är det upp till bevis om man vill vara med på ett hörn 😆
creel (oregistrerad) Postat 1 september 2007 Postat 1 september 2007 (redigerat) Får man prova lägga på lite rockgitarrer? Så det svänger om låten. Nu låter det ju dansband. Sånt går inte hem hos brudarna. 🙂😮 Redigerat 1 september 2007 av creel
stajo Postat 1 september 2007 Trådstartare Postat 1 september 2007 (redigerat) Får man prova lägga på lite rockgitarrer? Så det svänger om låten. Nu låter det ju dansband. Sånt går inte hem hos brudarna. 🙂😮 Haha och det vill jag ju 😄... Jag har fått en version av guran som blev snygg men du får gärna testa. Försök gärna få den att lyfta lite mer i refrängen. Står lite still vad gäller ide'er. Version utan gitarr ligger i tråden och även ackordanalys så det är bara att ladda hem och testa! Redigerat 1 september 2007 av stajo
stajo Postat 10 september 2007 Trådstartare Postat 10 september 2007 och så här blev resultatet: https://www.studio.se/index.php?showtopic=42327
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.