Superstylerz Postat 18 augusti 2007 Postat 18 augusti 2007 (redigerat) Tjena đ Har nu hĂ„llt pĂ„ med trance av olika slag sĂ„ som comersiell trance, hardtrance, progressive, handsup osv i ett antal Ă„r.. har nu kommit till en punkt i mitt musikskapande och samlat tillrĂ€ckligt med kunskap för att ta nĂ€sta klivet till att satsa stenhĂ„rt pĂ„ musiken. Genom mycket fummel fram och tillbaka mellan olika stilar har jag nu bestĂ€mmt för mig att det Ă€r trance mot det mer progressiva hĂ„ller jag kĂ€nner mest passion för. ( TiĂ«sto, Armin Van Buuren, Johan Gielen osv) Nu undrar jag om de finns fler hĂ€r som kĂ€nner samma sak och skulle vilja binda lite kontakt för samarbete, utbyte av kunskap och dylikt.. Viktigt Ă€r de ju ocksĂ„ att vi ligger pĂ„ samma nivĂ„.. menar inte att jag Ă€r nĂ„gon stjĂ€rna av nĂ„got slag đ Ha en fortsatt trevlig lördagskvĂ€ll!! Andreas Redigerat 18 augusti 2007 av Superstylerz
E.n.T Postat 26 augusti 2007 Postat 26 augusti 2007 Tjena đ Har nu hĂ„llt pĂ„ med trance av olika slag sĂ„ som comersiell trance, hardtrance, progressive, handsup osv i ett antal Ă„r.. har nu kommit till en punkt i mitt musikskapande och samlat tillrĂ€ckligt med kunskap för att ta nĂ€sta klivet till att satsa stenhĂ„rt pĂ„ musiken. Genom mycket fummel fram och tillbaka mellan olika stilar har jag nu bestĂ€mmt för mig att det Ă€r trance mot det mer progressiva hĂ„ller jag kĂ€nner mest passion för. ( TiĂ«sto, Armin Van Buuren, Johan Gielen osv) Nu undrar jag om de finns fler hĂ€r som kĂ€nner samma sak och skulle vilja binda lite kontakt för samarbete, utbyte av kunskap och dylikt.. Viktigt Ă€r de ju ocksĂ„ att vi ligger pĂ„ samma nivĂ„.. menar inte att jag Ă€r nĂ„gon stjĂ€rna av nĂ„got slag đ Ha en fortsatt trevlig lördagskvĂ€ll!! Andreas Jag har skrivit ambient, psy, progressive ett tag och Ă€r sugen pĂ„ och laborera med nĂ„gon som vill satsa stenhĂ„rt.. om du Ă€r sugen och har en bra uppkoppling sĂ„ hör av dig sĂ„ kan vi alltid skicka projekten via nĂ€tet. Jag har följande setup Nuendo 3.2 Powercore MK2 Access Virus powercore Access Virus Ti NI Komplete 4 Mackie hr624 Monitorer + diverse VST och VSTi
Superstylerz Postat 27 augusti 2007 TrĂ„dstartare Postat 27 augusti 2007 Tjena đ Har nu hĂ„llt pĂ„ med trance av olika slag sĂ„ som comersiell trance, hardtrance, progressive, handsup osv i ett antal Ă„r.. har nu kommit till en punkt i mitt musikskapande och samlat tillrĂ€ckligt med kunskap för att ta nĂ€sta klivet till att satsa stenhĂ„rt pĂ„ musiken. Genom mycket fummel fram och tillbaka mellan olika stilar har jag nu bestĂ€mmt för mig att det Ă€r trance mot det mer progressiva hĂ„ller jag kĂ€nner mest passion för. ( TiĂ«sto, Armin Van Buuren, Johan Gielen osv) Nu undrar jag om de finns fler hĂ€r som kĂ€nner samma sak och skulle vilja binda lite kontakt för samarbete, utbyte av kunskap och dylikt.. Viktigt Ă€r de ju ocksĂ„ att vi ligger pĂ„ samma nivĂ„.. menar inte att jag Ă€r nĂ„gon stjĂ€rna av nĂ„got slag đ Ha en fortsatt trevlig lördagskvĂ€ll!! Andreas Jag har skrivit ambient, psy, progressive ett tag och Ă€r sugen pĂ„ och laborera med nĂ„gon som vill satsa stenhĂ„rt.. om du Ă€r sugen och har en bra uppkoppling sĂ„ hör av dig sĂ„ kan vi alltid skicka projekten via nĂ€tet. Jag har följande setup Nuendo 3.2 Powercore MK2 Access Virus powercore Access Virus Ti NI Komplete 4 Mackie hr624 Monitorer + diverse VST och VSTi Okay.. Har vĂ€ll en hyffsad uppkoppling.. dĂ€remot kan jag inte mĂ€ta mig jĂ€mfört med den hĂ„rdvaran du har đł
Millaway (oregistrerad) Postat 11 september 2007 Postat 11 september 2007 Hej, jag skulle tycka det vore trevligt att utbyta idĂ©er, musik etc. Jag har sjĂ€lv producerat intensivt i nĂ€rmare ett Ă„r och kĂ€nner allt för fĂ„ med intresse för trance/progressive. Du verkar ha prickat min musikstil ganska exakt. Ăr 19Ă„r och bor i Stockholm. Ăr troligtvis den Ă€nda personen i vĂ€rlden ocksĂ„ som gör elektronisk musik i Pro Tools, men det skall inte vara nĂ„got hinder. Min Msn: Dutchforce4ever@hotmail.com /Mvh Emil "Millaway"
Liquid_6 Postat 11 september 2007 Postat 11 september 2007 Tjena đ Har nu hĂ„llt pĂ„ med trance av olika slag sĂ„ som comersiell trance, hardtrance, progressive, handsup osv i ett antal Ă„r.. har nu kommit till en punkt i mitt musikskapande och samlat tillrĂ€ckligt med kunskap för att ta nĂ€sta klivet till att satsa stenhĂ„rt pĂ„ musiken. Genom mycket fummel fram och tillbaka mellan olika stilar har jag nu bestĂ€mmt för mig att det Ă€r trance mot det mer progressiva hĂ„ller jag kĂ€nner mest passion för. ( TiĂ«sto, Armin Van Buuren, Johan Gielen osv) Nu undrar jag om de finns fler hĂ€r som kĂ€nner samma sak och skulle vilja binda lite kontakt för samarbete, utbyte av kunskap och dylikt.. Viktigt Ă€r de ju ocksĂ„ att vi ligger pĂ„ samma nivĂ„.. menar inte att jag Ă€r nĂ„gon stjĂ€rna av nĂ„got slag đ Ha en fortsatt trevlig lördagskvĂ€ll!! Andreas LĂ„ter intressant.Jag Ă€r inne pĂ„ samma spĂ„r nu sen en fyra Ă„r tillbaka.LĂ€gg till mig pĂ„ msn-ravenwars@hotmail.com sĂ„ kan vi snacka vidare lite grann Ă„ sĂ„ fĂ„r jag höra lite alster frĂ„n dig.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.