Lars-Olof Postat 8 september 2004 Postat 8 september 2004 (redigerat) LÅTNAMN: Båtlåt'n ARTIST/GRUPP: LARS GENRE: Härjedalskt LÅTLÄNGD: 4:00 KOMPOSITÖR: Lars & Lars PRODUCENT: Lars & Lars EV. MEDVERKANDE: Tina på flöjt INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: Mp3 STORLEK: 3,66 MB LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag En gammal dänga från tidigare i år som jag tyckte att det kunde va kul att få lite feedback på. Det är viktigt att man förstår texten Redigerat 8 september 2004 av Lars-Olof
punkrockdude Postat 8 september 2004 Postat 8 september 2004 Citat: "Det är viktigt att man förstår texten." Hehe. Tjysst musik. Jag gillar vemodig musik, typ svenska visor som Visa Från Utanmyra m.m. /MvH Rickard Gerthsson
hammagrella Postat 8 september 2004 Postat 8 september 2004 Snyggt jobbat! Lite för mycket Vilse i pannkakan-vibbar rent musikaliskt för att jag personligen ska må bra, men det ska ni bortse ifrån. Kul text, tror jag 😉 !
JanneSkyffel (oregistrerad) Postat 8 september 2004 Postat 8 september 2004 Bra låt gillar verkligen den här typen av musik
Egghuvud Postat 8 september 2004 Postat 8 september 2004 Ehhh. Ja det var fräckt. Svårt att säga mer. Coolt med riktig flöjt..
Debree Postat 9 september 2004 Postat 9 september 2004 Riktigt bra! Gillar sån musik, kunde dock inte hänga med på alla textrader.. 😉 Du får gärna skriva ner texten så får jag träna 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.