Anwar Postat 17 augusti 2007 Postat 17 augusti 2007 Som rubriken lyder så söker jag en trumpetist som kan göra ett snabbt pålägg över ett jazzigt beat. Är mest intresserad av just trumpet men övriga blåsinstrument kan också vara av intresse, såsom sax eller dyl. Har tidigare gjort ett samarbete med en saxofonist som spelade ett solo över ett av mina verk och är nu sugen på att göra samma sak igen fast denna gång även inkludera vocals. Beatet ifråga finns på min myspacesida och heter "when i was seventeen" http://www.myspace.com/anwarito Då jag enbart sysslar med detta for the kicks så är ingen kompensation involverad bortsett från att du får vara med och göra någonting som med högsta sannolikhet kommer att låta bra 😉 Tack för mig och adjeu
Anwar Postat 17 augusti 2007 Trådstartare Postat 17 augusti 2007 Note: Beatet på myspacesidan är inte det jag söker samarbete till 😉
Anwar Postat 18 augusti 2007 Trådstartare Postat 18 augusti 2007 Glömde lägga till kontaktinfo 😕 varfohr@hotmail.com för msn och anwarandersson@gmail.com för mail 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.