Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Med andra ord, september lönen kommer att bli belastad med en uppgraderingskostnad...

Redigerat av drloop
Postat
Leo Nathorst-Böös:

"If you've read this month's newsletter, you know that the Reason 4 Golden Master has been delivered to the duplicators. Hooray! "

http://www.propellerheads.se/company/crew/...&nc=4618780

Väntar... 🙂

Hade jag bara vetat vilken färdväg han hade hade jag klubbat ner honom och lagt mina cookiedough-fingrar på den där mastern.

Man ska inte slåss! :rolleyes:

drloop (oregistrerad)
Postat
Leo Nathorst-Böös:

"If you've read this month's newsletter, you know that the Reason 4 Golden Master has been delivered to the duplicators. Hooray! "

http://www.propellerheads.se/company/crew/...&nc=4618780

Väntar... 🙂

Hade jag bara vetat vilken färdväg han hade hade jag klubbat ner honom och lagt mina cookiedough-fingrar på den där mastern.

Man ska inte slåss! :rolleyes:

Du e i min kompis, kompis!

Tummen upp!

Postat

Och försenat releasen för alla oss andra?

Det skulle nog bli forum-pisk på bar rumpa.

Postat
Med andra ord, september lönen kommer att bli belastad med en uppgraderingskostnad...

Min lön kommer att bli belastad med en kostnad för hela paketet istället. Fast det äre värt!

Postat

jag undrar vad priset kommer bli för en uppgradering...99 eur är det ju till 3:an från vilken som helst av det tidigare versionerna...

hoppas att det blir typ samma..

Postat

Moíse! 🙂

Blir ev att utnyttja min adapted licens om dom tillåter. Annars får man väl evaluera det på ett eller annat sätt till man får råd.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.