Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
Öh? 😉

Va fasen?!!! 😛

Har folk ingen humor? Bara jag & Soundborn som tykte det var iallafall... liiiiite kul?

Fantastiskt kul. Är det Cher som stĂ„r och tittar in i studion?

Edit: Hur mÄnga fel kan man skriva i tolv ord?

Redigerat av MusicNixon
Postat

Skitbra!

Men vad ÄR det Robert Gustafsson hĂ„ller pĂ„ med nĂ€r han först syns i bild? 😉

Postat

Tack för lÀnk till ett gott skratt - roligt + sjÀlvdistans+ironi = fan va bra!

Postat
Skitbra!

Men vad ÄR det Robert Gustafsson hĂ„ller pĂ„ med nĂ€r han först syns i bild? 😉

Haha, som sagt, detaljerna Ă€r mĂ„nga 😛

Funderade ocksĂ„ pĂ„ det. Lite lĂ€ngre in i filmen hĂ„ller han i en nagelfil. Kan det va sĂ„ att han filar pĂ„ skivbossens pekfingernagel samtidigt som han övar oralsex med filen i munnen 😄

Ni har vÀl förresten inte missat Iron Maiden i filmen?

Postat

Skitkul och ironisk. Sedan har jag gillat ABBA ett bra tag ocksÄ. Men ALDRIG sÄ lÀnge de fanns, dÄ var det hÄrdrock som gÀllde. Men nu sitter jag med samtliga skivor och analyserar fantastiska melodier och helt underbara produktioner!

Men go' sjĂ€lvdistans av ABBorna att stĂ€lla upp i filmen! 😆

• 6 mĂ„nader senare...
Postat

En alldeles störtskön och ashÀftig video! Otroligt kul!

HÀrlig sjÀlvdistans och kul att Àven Cher finns med en kort snutt i bild!

En vÀldigt trÄkig nyhet dock (för den som inte redan kÀnner till detta) Àr att en av ABBA:s trummisar....Ola Brunkert...

har avlidit i sitt hem i en olycka! Det hela Àr en ytterst trÄkig historia och en enligt min mening en stor förlust.

I varje fall för mig personligen. Ola var alltid en kanonsnÀll kille och vÀldigt ödmjukt lÄgmÀld. En kanonsnubbe!

I Sverige finns det bara en handfull trummisar som har lika mÄnga inspelnings-titlar och studiotimmar bakom sig som just Ola,

men det var Ola som visade vÀgen frÄn allra första början. Ola Brunkert dog söndagen den 16/3-2008.

HĂ€lsningar:

Ludgo-Pelle

• 3 mĂ„nader senare...
Postat
Hehehe 😄

Slösurfade runt lite och hittade det HÄR

Riktigt roligt. Har aldrig sett det förut. SÀkert gammalt skÄpmat, men förbannat kul. HÄll tillgodo!

Visades i samband med schlagerfestivalen 2004, i semifinalen om jag inte minns fel. Men visst Àr den skojig.

• 3 Ă„r senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du ska bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.