KillwithSkill Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 Hehehe đ Slösurfade runt lite och hittade det HĂR Riktigt roligt. Har aldrig sett det förut. SĂ€kert gammalt skĂ„pmat, men förbannat kul. HĂ„ll tillgodo!
KillwithSkill Postat 17 augusti 2007 TrĂ„dstartare Postat 17 augusti 2007 Ăh? đ Va fasen?!!! đ Har folk ingen humor? Bara jag & Soundborn som tykte det var iallafall... liiiiite kul?
MusicNixon Postat 17 augusti 2007 Postat 17 augusti 2007 (redigerat) Ăh? đVa fasen?!!! đ Har folk ingen humor? Bara jag & Soundborn som tykte det var iallafall... liiiiite kul? Fantastiskt kul. Ăr det Cher som stĂ„r och tittar in i studion? Edit: Hur mĂ„nga fel kan man skriva i tolv ord? Redigerat 17 augusti 2007 av MusicNixon
Björn Olsberg Postat 17 augusti 2007 Postat 17 augusti 2007 MĂ„nga riktigt sköna detaljer i filmen, skĂ„despeleriet Ă€r ju lyyyysande đ
Assar Postat 17 augusti 2007 Postat 17 augusti 2007 Skitbra! Men vad ĂR det Robert Gustafsson hĂ„ller pĂ„ med nĂ€r han först syns i bild? đ
Cykeln Postat 17 augusti 2007 Postat 17 augusti 2007 Tack för lÀnk till ett gott skratt - roligt + sjÀlvdistans+ironi = fan va bra!
Björn Olsberg Postat 17 augusti 2007 Postat 17 augusti 2007 Skitbra!Men vad ĂR det Robert Gustafsson hĂ„ller pĂ„ med nĂ€r han först syns i bild? đ Haha, som sagt, detaljerna Ă€r mĂ„nga đ Funderade ocksĂ„ pĂ„ det. Lite lĂ€ngre in i filmen hĂ„ller han i en nagelfil. Kan det va sĂ„ att han filar pĂ„ skivbossens pekfingernagel samtidigt som han övar oralsex med filen i munnen đ Ni har vĂ€l förresten inte missat Iron Maiden i filmen?
Lee Postat 17 augusti 2007 Postat 17 augusti 2007 Skitkul och ironisk. Sedan har jag gillat ABBA ett bra tag ocksĂ„. Men ALDRIG sĂ„ lĂ€nge de fanns, dĂ„ var det hĂ„rdrock som gĂ€llde. Men nu sitter jag med samtliga skivor och analyserar fantastiska melodier och helt underbara produktioner! Men go' sjĂ€lvdistans av ABBorna att stĂ€lla upp i filmen! đ
Björn Olsberg Postat 18 mars 2008 Postat 18 mars 2008 Passar pÄ att bumpa den hÀr, skön kvÀllsunderhÄllning efter jobbet!
Ludgo-Pelle Postat 18 mars 2008 Postat 18 mars 2008 En alldeles störtskön och ashÀftig video! Otroligt kul! HÀrlig sjÀlvdistans och kul att Àven Cher finns med en kort snutt i bild! En vÀldigt trÄkig nyhet dock (för den som inte redan kÀnner till detta) Àr att en av ABBA:s trummisar....Ola Brunkert... har avlidit i sitt hem i en olycka! Det hela Àr en ytterst trÄkig historia och en enligt min mening en stor förlust. I varje fall för mig personligen. Ola var alltid en kanonsnÀll kille och vÀldigt ödmjukt lÄgmÀld. En kanonsnubbe! I Sverige finns det bara en handfull trummisar som har lika mÄnga inspelnings-titlar och studiotimmar bakom sig som just Ola, men det var Ola som visade vÀgen frÄn allra första början. Ola Brunkert dog söndagen den 16/3-2008. HÀlsningar: Ludgo-Pelle
KillwithSkill Postat 22 juni 2008 TrÄdstartare Postat 22 juni 2008 Hittade en snutt pÄ youtube hur musikvideon gjordes! Lite kul i slutet dÄ dom ska snacka svenska!
Bernt Postat 23 juni 2008 Postat 23 juni 2008 Hehehe đSlösurfade runt lite och hittade det HĂR Riktigt roligt. Har aldrig sett det förut. SĂ€kert gammalt skĂ„pmat, men förbannat kul. HĂ„ll tillgodo! Visades i samband med schlagerfestivalen 2004, i semifinalen om jag inte minns fel. Men visst Ă€r den skojig.
KillwithSkill Postat 25 september 2011 TrÄdstartare Postat 25 september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=CTk_6fFW-As
KillwithSkill Postat 25 september 2011 TrĂ„dstartare Postat 25 september 2011 Kollade för nĂ„n helg sen pĂ„ Moraeus, dĂ€ Loa var med. Och blev pĂ„mind om denna! Loa Ăr fan en av dom roligaste i landet! đ
Kjubeis Postat 26 september 2011 Postat 26 september 2011 Shit sÄ bra! Har aldrig sett den förrut. Grymt att dom hade med Rik Mayall som skivbolagsdirektör. Han Àr galet bra! /Tompa
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.