Jump to content
Annons

Utrustning till nybörjarhemstudio


Barathrum (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 95
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Jo, det kan ju vara ett argument för att börja med billiga grejer då man ej förlorar så mycket om de förstörs. Dock brukar jag ändå börja i medelklassen när jag köper nya grejer eftersom man då får något att växa i.

Jo, tänker på samma sätt när det gäller EMU 1820. Jävligt skönt med allt i samma låda. Hmm, var har 1820 sänkts i pris? Billigaste jag hittade hittade jag igår och det på midimusic.se, för 3999 kr. Du får gärna länka till det billigare stället 😆

Visst ska man ha liiite marginal. Annars lär det ju kännas surt när man tvingas köpa från scratch igen!

Kolla http://www.luthman.se, där finns en blänkare. Sen är det väl bara att höra med "din" handlare och säga att du vill ha det nya priset. 🙁

Mvh,

Fredrik

Link to comment
Dela på andra sajter

Barathrum (oregistrerad)

freddo

Visst ska man ha liiite marginal. Annars lär det ju kännas surt när man tvingas köpa från scratch igen!

Mmm.

Kolla http://www.luthman.se, där finns en blänkare. Sen är det väl bara att höra med "din" handlare och säga att du vill ha det nya priset.

Okej, köpte från midimusic.se igår för 3999 inkl. moms.

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej, köpte från midimusic.se igår för 3999 inkl. moms.

Sänkningen anonserades i måndags (20:e) så dra snabbt iväg ett mail till midimusic.se :-)

Jag hoppas att jag snart känner mig redo att slå till.... ska testa ett par mickar till först, så det blir ett paket från min handlare. Hör gärna av dig när du kommit igång.

Mvh,

Fredrik

Link to comment
Dela på andra sajter

Barathrum (oregistrerad)

freddo

Hmm... vet inte om jag orkar. Alltid så störande när man beställer åsså precis efter (trots att man kollat runt i veckor) hittar man ett billigare ställe. Står att grejerna skulle komma 1-3 dagar efter beställningen också, så det lär väl vara försent.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...