Jump to content
Annons

Ett förslag till dance and trance makers

niklas73

Recommended Posts

Efter att ha dunkat sönder öronen till shoutcast - pulsradio och lyssnat till en låt några gånger där DJs från olika länder förenas i en låt kom jag å tänka på andra världskriget. Jag tycker det skulle va grymt coolt med en riktigt bra tdance/trance låt där Djs från inblande länder vars farfädrar kanske varit dödliga fienden, att några DJs satte ihop en låt med temat att de är vänner 4-ever, de inte är i krig. Att temat ska vara så där global love som trance kan förmedla ibland. Jag tycker det skulle va ganska nice men jag själv är alldeles för dålig men en del av er är helt grymma. Aja... en del kanske tycker det här är helt wierd. Nån kanske nappar och har polare i USA, England, polen, Tyskland etc som skulle tycka det va kul, Ville bara så ett frö. Hare bra! 😊

shoutcast.com - välj kanal 18 Pulsradio.

Dela på andra sajter

Annons
Fin tanke!!jobbigt att genomföra kanske? 😊

Mmmm det var lite det jag tänkte men ni som lever för er elektroniska musik kanske känner till internationella boards som man kan ta upp det på. Vem, vet - det är ju ett sätt att knyta kontakterpå... Jag vet itne jag tror dte kan bli bra... jag har tyvärr själv nollll tid och är itne tillräckligt bra på re hära heller... 🙂

Dela på andra sajter

Haha så klart jag visste att en del skulle tycka det här var totlat wacko. Men jag gillar tanken och jag tror det skulle funka i vissa sammanhang dock aldrig kommersiellt. jag skulle aldrig kunna va med för vi var svenskar och "neutrala". kanske är det tå intressen som slogs samman bara. Inser det udda i det. Men tänker ändå lobba för det.

Dela på andra sajter

Kan man inte väva in några fler krig i detta spännande projekt? Vad sägs om att låta israeler (dom är duktiga på trance!) och palestinier (dom är duktiga på kalashnikov!)) göra en fresh dance and trance-version av The Wall?

Kanske några massmördare från före detta Jugoslavien har lust att lira horrorcore med anhöriga till massakeroffer, eller varför inte organisera ett schyst minimalcollab för vietnameser (dom har det inte för fett!) och amerikanska krigsveteraner (inte dom heller!)!?

Dela på andra sajter

Kan man inte väva in några fler krig i detta spännande projekt? Vad sägs om att låta israeler (dom är duktiga på trance!) och palestinier (dom är duktiga på kalashnikov!)) göra en fresh dance and trance-version av The Wall?

Kanske några massmördare från före detta Jugoslavien har lust att lira horrorcore med anhöriga till massakeroffer, eller varför inte organisera ett schyst minimalcollab för vietnameser (dom har det inte för fett!) och amerikanska krigsveteraner (inte dom heller!)!?

Dig har man verkligen saknat. 😠

Dela på andra sajter

Dig har man verkligen saknat. 😉

😠
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.