spaceman Postat 7 september 2004 Postat 7 september 2004 http://ruthlessreviews.com/top10/10blackmetal.html
aspucko Postat 7 september 2004 Postat 7 september 2004 Jag tycker Satyricon är klart spexiga. Niefelheim (med bl.a "bröderna hårdrock", ja de som varit med i TV-reklam för ett försäkringsbolag) är klart charmiga också men är kanske inte så kända i staterna. Är lite besviken över att det Abbath håller i på översta bilden inte har strängar...
Sepejens Postat 7 september 2004 Postat 7 september 2004 Ingår nog inte direkt i black metal-filosfin att driva med sig själv heller. Det är det som ofta är det komiska, dom här snubbarna tar sig själva på allvar.
captain nemo (oregistrerad) Postat 7 september 2004 Postat 7 september 2004 Skitbra. Har länge letat efter incitament för att grabben skall äta upp sin spenat. Nu är det fart på tallriken ;-) //Nemo
wicked_s Postat 7 september 2004 Postat 7 september 2004 (redigerat) Haha, helt klart lustiga bilder. Norsk skogs-huggar-metal med kalle anka röst. Rockar fett ja! 🙂 Redigerat 7 september 2004 av wicked_s
Tunnan och Moroten Postat 11 oktober 2004 Postat 11 oktober 2004 (redigerat) jag tycker den här är lite hård http://www.meca.insa-tlse.fr/~fauroux/MUSIQUE/immorta3.jpg 😉 jag skojjar inte, fast han till höger ser ut som han håller på o klämma en kabel!! Redigerat 11 oktober 2004 av Tunnan och Moroten
Lasse Mongo (oregistrerad) Postat 11 oktober 2004 Postat 11 oktober 2004 Ja se de små tvättbjörnarna, de är såååå gulliga! Undrar just om de handlar sitt smink på metall-ica Happy hour folk's
Wintermute Postat 11 oktober 2004 Postat 11 oktober 2004 Vilket skämt! Det där var ju fina bilder... Att placera Satyricons "Nemesis Divina"-bilder på första plats är ju bara banalt. Alla vet att den skivan har dom elakaste fotona i bm historien. Eller åtminstone fram till senaste Gorgoroth... Jag har annars sett sidor som samlat bm bilder från fjortis-band som varit helt sjukt roliga. Om jag bara hade adressen...
wicked_s Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 Vilket skämt! Det där var ju fina bilder... Att placera Satyricons "Nemesis Divina"-bilder på första plats är ju bara banalt. Alla vet att den skivan har dom elakaste fotona i bm historien. Eller åtminstone fram till senaste Gorgoroth... Jag har annars sett sidor som samlat bm bilder från fjortis-band som varit helt sjukt roliga. Om jag bara hade adressen... Haha, hitta gärna adressen! Låter kul!
Wintermute Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 http://www.hyde40.freeserve.co.uk/BLACK%20...BER%20ALLES.htm sökte lite och hittade bl.a. den här...
robertus Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 Dark Funeral ser ledsna ut. Det ska man väl göra på en begravning 😄
Mr Keys Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Vilken fars...... Bland de fjantigaste bilderna jag skådat.....**gråtfärdig**
android Postat 12 oktober 2004 Postat 12 oktober 2004 Jaaa, vad säger man...? Man kan ju inte förvänta sig så mycket av hårdrockare... *duckar och springer*
Tunnan och Moroten Postat 14 oktober 2004 Postat 14 oktober 2004 (redigerat) fyfan vad roligt!!!!!!!!!! 😱 Redigerat 14 oktober 2004 av Tunnan och Moroten
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.