DrMess Postat 13 augusti 2007 Postat 13 augusti 2007 Ja Edison är ett skit bra program i Fl Studio. Man kan nu "slica" och "choppa" som aldrig förr! Men Problemet Är: Laddar man in en Mp3 fil i Edison så konverterar ju edison den till wav. Kan man på något sätt efter att arbetat med "samplet" spara den tillbaka till mp3?
DrMess Postat 13 augusti 2007 Trådstartare Postat 13 augusti 2007 Varför vill du ha samplingen i mp3-format? Well ☺️ , har några låtar som jag vill "choppa" (vissa låtar har skit långa intros, orkar inte spola fram hela tiden...)
Skogholm Postat 13 augusti 2007 Postat 13 augusti 2007 Varför vill du ha samplingen i mp3-format? Well 😉 , har några låtar som jag vill "choppa" (vissa låtar har skit långa intros, orkar inte spola fram hela tiden...) Omg ☺️ förstöra låtar så!
DrMess Postat 13 augusti 2007 Trådstartare Postat 13 augusti 2007 Varför vill du ha samplingen i mp3-format? Well 😎 , har några låtar som jag vill "choppa" (vissa låtar har skit långa intros, orkar inte spola fram hela tiden...) Omg 😉 förstöra låtar så! haha 😆 Nämen lyssnar du på Drum'N'Bass så vet du nog att det "typiska" introt är en pad som loopar om och om i minst 1 minut tills trummorna och basen kommer ☺️ orka..... 😱
bakke Postat 13 augusti 2007 Postat 13 augusti 2007 Vill du göra sånt så är nog WaveLab, Soundforge eller till och med Audicity snabbare än FL Studio. Öppna filen i programmet, ta bort det du vill ta bort och spara sedan om filen som mp3.
Linus Postat 13 augusti 2007 Postat 13 augusti 2007 Att mp3-koda ljudet två gånger ger rejäl kvalitetsförsämring. Med det här programmet kan du klippa/redigera direkt i mp3-filerna utan att behöva koda om mp3:an. Programmet är gratis också! mp3DirectCut
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.