Visitor (oregistrerad) Postat 13 augusti 2007 Postat 13 augusti 2007 Hallå! Jag är 33 bast och jobbar som konsult inom produktionsteknik, har en sambo, tre katter, tre gitarrer och en bas... Min musik är blues/rock/hårdrock/metal som jag pysslar med hemma lite då & då. Just nu är jag mest inne i doommetal-världen och rotar runt, långsamt deprimerande och tungt skall det vara! Tja.. ville bara hej... Ha det!
sixties Postat 13 augusti 2007 Postat 13 augusti 2007 (redigerat) välkommen! gillar en del doom som Trouble (1:a är suverän!), saint Vitus,Kyuss mm. annrs är det mest punk och 60-tals musik som gäller. Cathedral-Ride Kyuss-Green Machine Redigerat 13 augusti 2007 av sixties
Visitor (oregistrerad) Postat 14 augusti 2007 Postat 14 augusti 2007 välkommen! gillar en del doom som Trouble (1:a är suverän!), saint Vitus,Kyuss mm. annrs är det mest punk och 60-tals musik som gäller. Cathedral-Ride Kyuss-Green Machine Koola grejer... såg Trouble en sväng på SRF och fattade inte direkt tycke då men jag får ge dom en chans till.
Fredrik Lindberg Postat 14 augusti 2007 Postat 14 augusti 2007 Välkommen, behövs lite mer metal-människor på forumet 😆
Visitor (oregistrerad) Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Tackar! Ja, more metal for the masses! 🙂
Polpotkin Postat 15 augusti 2007 Postat 15 augusti 2007 Välkommen! Då tycker jag du ska kolla in Sabachthani. Många vill av nån anledning kalla det doom, jag vet inte om jag håller med alla gånger, men det är långsamt tungt och förhoppningsvis deprimernade.. www.myspace.com/sabachthanisweden
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.