Jump to content
Annons

Låtskrivare söker sångare/band.

Recommended Posts

samcradle (oregistrerad)
Postat

Tjena!

Är en kille från Stockholm som skriver mycket låttexter. De är i stilen pop/rock med en sorts melankolisk känsla och inslag av akustiskt (tänk Keane, eller Jimmy Eat World). Låttexterna är på engelska.

Har väldigt svårt för att skriva musik, då jag inte spelar något instrument särskilt bra. Just därför hoppas jag kanske att någon här kan hjälpa till.

Detta är något som jag tar seriöst och vill helst att alla eventuella svar också är det.

MVH

Sam.

Annons
Cosmic7even (oregistrerad)
Postat
Tjena!

Är en kille från Stockholm som skriver mycket låttexter. De är i stilen pop/rock med en sorts melankolisk känsla och inslag av akustiskt (tänk Keane, eller Jimmy Eat World). Låttexterna är på engelska.

Har väldigt svårt för att skriva musik, då jag inte spelar något instrument särskilt bra. Just därför hoppas jag kanske att någon här kan hjälpa till.

Detta är något som jag tar seriöst och vill helst att alla eventuella svar också är det.

MVH

Sam.

Tja! du e inte intresserad av att göra en sommarplåga 2008?på svenska (basshunter/laser inc MVH

Cosmic7even;-)

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Har du nåt smakprov som du kan posta här tror det skulle underlätta för folk att förstå om dom kan hjälpa dig. Tror iofs. att man är textförfattare om man inte skriver (minst) melodin oxå? Lycka till

Göran

Postat

jag har hur många låtar som helst..med nonsens texter på..

tjoa till om du är intresserad..för jag skulle gärna sätta låtarna

med en text som har substans!!

hare bra!

Larsson 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.