Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Klicka på den högra bilden nedanför spelaren, under "Spelas just nu".

http://gptv.gp.se/player/play/7237

Helskön gubbe med skägg och ryggsäck:

- Ja, som hundägare tycker jag inte det är så skoj att Slottskogen är avspärrad, för ett, ja, ett ganska extremt särintresse i det här fallet kan man tycka.

(Reportern)

- Musik?

- Jag kallar ju inte det här för musik, jag kallar det "poop", det vill säga bajs på engelska.

Halvskön tant:

- Jag tycker det är så oförskämt så jag tycker det är ett övertramp mot oss boende i området som har detta som våran rekreation.

(Reportern)

- Men är det inte lite roligt med festival då?

- Roligt??

Ryggsäcksgubben igen:

- Jag tycker det är ganska typiskt för så fort det är nån smaklös skräpkultur så är man ju alltid väldigt entusiastisk över det här i Göteborg.

Det handlar alltså om en festival som lägger beslag på max en femtedel av Slottskogen under två-tre dagar... Åh jag ser fram emot att bli gammal. 😲

Annons
Postat (redigerat)

Vilket klipp syftar du på? 😲

Edit: hittade

haha, vilken kille..

Redigerat av cm0s
drloop (oregistrerad)
Postat

Fan vad roligt. Hundägare irriterade för 3 dagars avstängt i slottskogen.

De andra dagarna kan de ju förpesta med sina skällande hundar och sina klassiska kommentarer, nej då han är så snäll så...

Och bajs!

Vilka muppar som var med!

Postat
haha... underbart.

han tycker säkert hundbajs luktar gott, den mannen.

Skulle han sagt det som en komplimang då, menar du? 🙂

Det tragiska är ju att det inte alls lär handla om att hans hund absolut måste skutta på precis samma gräsmatta varje dag året runt, utan att han inte står ut med att ungdomar får ta plats och ha kul ett par dagar.

Är inte reporten galet söt btw? 😲

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.