Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

olsberg, hur gör jag för att snabbt och enkelt se en kronologisk sorterad lista över mina inlägg? jag hittar bara en sida som visar mina 5 senaste, men det räcker inte långt.

det händer att jag missar att följa upp trådar som jag skrivit i, eftersom jag inte enkelt hittar dem.

om det inte finns någon bra funktion för detta idag, så vet du vad du bör göra i morgon. det är inte alls bra för diskussionsklimatet, att trådar bara "dör" som följd av att flitiga debattörer har svårt att spåra alla sina inlägg.

men, jag har säkert bara missat funktionen.

Annons
Postat

Nu är ju inte jag Olsberg, men ändå...

Om jag klickar på ditt namn ovanför din avatar i den här tråden, får jag upp en liten käck meny. Där finns bland annat "visa medlemmens inlägg" eller nåt sådant. Finns även en liknande pryl inne i din profil i verktygsmenyn.

Postat (redigerat)

Min assisten > Mina 10 senaste inlägg... annars får man nog göra en sökning tyvärr. 😆

Fast hmm, hur söker man för att få alla inlägg av en medlem? Jag får bara upp trådar startade av personen i fråga... sugigt. :rolleyes:

EDIT: Jaha Fidden hade ett bättre svar där... 😆

Redigerat av tbruce
Postat
Nu är ju inte jag Olsberg, men ändå...

Om jag klickar på ditt namn ovanför din avatar i den här tråden, får jag upp en liten käck meny. Där finns bland annat "visa medlemmens inlägg" eller nåt sådant. Finns även en liknande pryl inne i din profil i verktygsmenyn.

jag trodde nog att det måste finnas en sådan funktion, och det där med att visa senaste 5 inläggen kändes lite onödigt.

tack för det.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.