Jump to content
Annons

Telenor / Bredbandsbolaget - nätproblem sedan fredag 18.00


drloop (oregistrerad)

Recommended Posts

drloop (oregistrerad)

Helt plötsligt inser man hur beroende av internet man blivit.

Telenorsbredband funkar av och till för mig just nu. Såååå irriterande. Det har varit så sedan fredagkvällen.

Man undrar hur kul det är med IP telefon i sådana här lägen...

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Det verkar inte bara vara deras bredband som strular.

Polarn fick sitt första barn i söndags och skickade en bild med MMS till bekantskapskretsen (han har Telenor som operatör).

De allra flesta har fortfarande inte fått nåt MMS.

Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)

Telenor har inte fixat problemet än.

24 timmar och fortfarande problem!

Tur man inte har IP telefoni från Telenor.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
musik (oregistrerad)

Telenor (tidigare Vodaphone) är dumma i huvet. De prackade på mig ett mobilabonnemang där det tar upp till ett dygn innan jag och/eller motparten får sms-en som skickas. De förklarar det med att det är som det ska vara! Alla går nämligen via Belgien där de kontrolleras! Va?!?

Telia är dumma i huvet. De gav min Mozza en telefonräkning som var 11000 SEK för hög! Hon tvingades betala trots att hon aldrig ringt de där samtalen, som vi fick en specifikation på via Teliabutiken. De flesta var nämligen ringda på natten då hon sov. Dessutom var en hel del ringda när hon varit bortrest.

Tele 2 är dumma i huvet. Jag hade bredband hos dem en gång i tiden. När jag avslutade abonnemanget tog det flera månader att få det helt avslutat. De skickade hela tiden en räkningssumma på några ynka kronor som kvarstod månad efter månad, med förklaringen att det var betalningen för tiden det tog från det jag skickade in räkningen tills dess de fick den. En slags ränta, trots att jag aldrig var försenad och dröjsmålsränta får man väl inte ta ut om det inte handlar om en påminnelse?!

Och idag försökte Telenor aggressivt att få mig att teckna deras bredband personligen.

😉

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...