Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ett forum utan en off topic-avdelning är inte ett komplett forum. Det blir som en arbetsplats utan fikahörna.

Annons
Postat
Jag tycker forumet är skitbra. Mycket bättre nu än innan det barkade åt skogen. OT är inget jag direkt hänger i, händer väl nångång ibland. Bra att det finns dock. Det enda jag kan komma på är att det vore bra med en smidigare demolyssning. Men det har ju diskuterats och vad jag har förstått så sker det väl förändringar där framöver? Sen så vore det lite gött med att få kunna välja 'skins'. Nu tycker jag att det är liiiiiiiite för ljust och det skulle vara coolt om man kunde få välja mellan typ 3 eller 4 olika färgsättningar/skins. Jag har datorn i mitt vardagsrum och skärmen lyser upp hela rummet. Och jag menar, folk köper ju inte direkt mindre skärmar nu för tiden?! Plus att det är ju enegrisparande hehehe 😉

Kolla Google Black och jämför med den vanliga Google 😄

Skulle vara gött att få invertera svart/vit här på studio! 🙂

// mr kill

Typ så här kanske?

InvertStudio.JPG

Postat
Nähä?

Ingen som tycker min idé är nåt att hänga i julgranen? 😄

Får väl sitta med solbrillorna på då... 🙂

Svettsblänk i bött!!

Jag håller med om att det är lite för ljust för ögonen som det är nu.

Särskilt om man sitter i ett mörkt rum, ögonen tröttnar fort.

Allra bäst är det när det inte blir för stora kontraser.

Gärna en lätt färgad (ev. grå) neutral bakgrund med svart text.

Jag föreslår att de byter ut den kritvita bakgrunden i fälten man skriver i.

Ditt exempel med svart bakgrund och vit text tycker jag är lite för kontrastrik, men spännande.

Det är mycket bekvämare för ögonen att läsa svart text.

Så upplever jag det.

Bra förslag på olika skins!

Postat
Ditt exempel med svart bakgrund och vit text tycker jag är lite för kontrastrik, men spännande.

Det är mycket bekvämare för ögonen att läsa svart text.

Så upplever jag det.

Bra förslag på olika skins!

Ja, jag gjorde en printscreen och inverterade det. Så visst blev det lite väl stor skillnad 😄

Men nåt liknande vore ju nice. skulle vara bra med några skins att välja emellan!

Annars så är ju sidan skit-fett-bra! Thumbs Up Big Time!!! 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.