Jump to content
Annons

Söker DEMONPRODUCENT!

Angelina

Recommended Posts

Det skulle vara så skönt att ha någon att samarbeta med som är mer tekniskt lagd än mig och som man kan bolla idéer med. Hittills har jag gjort allt jobb själv. Lyssna på några av mina gamla låtar på min myspace( länk i signatur) .

Den nya musiken är annorlunda, inte lika improviserad och mer strukturerad.

DEMONPRODUCENTEN jag söker ska förutom extremt kunnande besitta humor, äventyrslystnad och ett visst mått av galenskap. Känner DU igen dig?

Ingen fegis med andra ord.

Någon som njuter av att mixa, som tältar under kontrollbordet, som lever för sin dator och som dyrkar allt jag gör och har förmågan att förädla det till himmelska höjder eller helvetiska djup, allt efter sinnelag.

Det är väl inte så mycket begärt?

:rolleyes:

Har också laddat upp en ny låt som jag arbetar med under Övrig musik, Too good to be true heter den.

Redigerat av Angelina
Dela på andra sajter

Annons

Här har du mig!

Nä men seriöst. Jag är lite små intresserad faktiskt.

Jag gillade din musik på sidan. Väldigt psykadelisk.

Har du MSN eller något så kan vi prata lite där över så får du gärna förklara lite mer.

Dela på andra sajter

• 3 månader senare...

hur kan jag missat denna tråd??

nu förstår jag ditt pm 😳

har lyssnat lite på din musik

väldigt eget - kanske för eget för att jag personligen ska gripas av lusten att följa med på resan

sen är det förstås en penningfråga

saker jag gör tar jag betalt för - gillar jag det riktigt mycket kan jag ta lite mindre betalt men det är undantag

det finns ett frö i din musik som tilltalar mej men det behöver gro ett tag till tror jag, det är mer ansatsen än resultatet

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.