musik (oregistrerad) Postat 9 augusti 2007 Postat 9 augusti 2007 Hej! Hur gör ni för att nå med solskyddsmedlet på hela ryggen (utan att ta hjälp av någon)? Det finns ett område på mitten av min rygg som jag absolut inte kan nå oavsett hur jag försöker. Därför är det ett ganska stort illrött band där nu á la övermogen tomat. I övrigt inga problem. 😕 :musik
Fidden Postat 9 augusti 2007 Postat 9 augusti 2007 Hej! Hur gör ni för att nå med solskyddsmedlet på hela ryggen (utan att ta hjälp av någon)? Det finns ett område på mitten av min rygg som jag absolut inte kan nå oavsett hur jag försöker. Därför är det ett ganska stort illrött band där nu á la övermogen tomat. I övrigt inga problem. 😕 :musik Ta på dig en tröja?
musik (oregistrerad) Postat 9 augusti 2007 Postat 9 augusti 2007 😕 Ja, men om man ska sola... ...lägga den där på ryggen kanske, en kort tid efter att man börjat sola, så att det området håller jämna steg. Var det så du tänkte?
Fidden Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 jag tänkte snarare att det finns så mycket roligare (och bättre) saker än att sola.
Magpie Postat 10 augusti 2007 Postat 10 augusti 2007 Använd fantasin! Smeta lite på ett avlångt redskap och applicera så är det nog ordnat. Använd spegel vid behov.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.