Zyan Postat 8 augusti 2007 Dela Postat 8 augusti 2007 (redigerat) Hej Filmade av ren vana på högkant med digitalkameran. Går det på något sätt att rotera denna film? Jag vet att det inte är kvadratiskt, men det borde väl gå att lägga i mitten och få svarta kantar på sidorna. Redigerat 8 augusti 2007 av Zyan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 8 augusti 2007 Dela Postat 8 augusti 2007 Hej, nu vet jag ju inte vilket program du använder, men jag utgår här ifrån Premiere Elements: Klicka på klippet i tidslinjen, gå till panelen Properties och klicka på Motion. Rulla tills du ser parametern Rotation. Där har du den. 😄 Flyttar tråd från avdelning "Datorer/tillbehör". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 8 augusti 2007 Trådstartare Dela Postat 8 augusti 2007 (redigerat) Hej, nu vet jag ju inte vilket program du använder, men jag utgår här ifrån Premiere Elements: Klicka på klippet i tidslinjen, gå till panelen Properties och klicka på Motion. Rulla tills du ser parametern Rotation. Där har du den. 😄 Flyttar tråd från avdelning "Datorer/tillbehör". Tack..jag jobbar inte i något speciellt program, just nu är det en mpg som behöver roteras. Redigerat 8 augusti 2007 av Zyan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 augusti 2007 Dela Postat 8 augusti 2007 ställ skärmen på högkant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti 2007 Dela Postat 8 augusti 2007 ställ skärmen på högkant och sätt en videokamera framför skärmen, spela in, för över till datorn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 8 augusti 2007 Trådstartare Dela Postat 8 augusti 2007 ställ skärmen på högkant och sätt en videokamera framför skärmen, spela in, för över till datorn. Enkla lösningar undgår mig ofta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 augusti 2007 Dela Postat 8 augusti 2007 ... och ställ kameran på bredkant 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 8 augusti 2007 Dela Postat 8 augusti 2007 och högtalaren på diskant? Mjo, jag skäms lite över det där faktiskt men måste ändå posta. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 augusti 2007 Dela Postat 8 augusti 2007 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 augusti 2007 Dela Postat 8 augusti 2007 😆😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 augusti 2007 Dela Postat 9 augusti 2007 Haha.. högtalaren. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.