callmejizzle (oregistrerad) Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 Hello, jag undrar ifall det finns några musikvideo regisörrer på detta forum? eller ni kanske har några rekomendationer?? Har precis slutfört min första mixtape och har planer på att göra en musikvideo till en av låtarna... mvh/J
MindWarp Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 Hello, jag undrar ifall det finns några musikvideo regisörrer på detta forum? eller ni kanske har några rekomendationer?? Har precis slutfört min första mixtape och har planer på att göra en musikvideo till en av låtarna... mvh/J Det är en fråga med lika många svar som atomer i universum... Jag skulle vilja säga som så, att om man är så ruskigt nära en video och ännu inte har ett förlag i ryggen, bör man nog snarast skaffa det. Nu. Jag vet ingen regisör som ställer upp för ett noname-band, iaf inte för humana kostnader.
callmejizzle (oregistrerad) Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 Jag kanske var lite otydlig, de är inte så att jag är efter Åkerlund direkt 🙂 så som de finns massa "okända" duktiga producenter så finns det nog en del duktiga personer som sysslar med film, musikvideo redigering osv, på "fritiden"...
fudgesson Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 Prova annars att kolla på Voodoo Film. Ett svenskt filmforum. Där kanske finns nån som vill. http://forum.voodoofilm.org/
callmejizzle (oregistrerad) Postat 6 augusti 2007 Postat 6 augusti 2007 Prova annars att kolla på Voodoo Film.Ett svenskt filmforum. Där kanske finns nån som vill. http://forum.voodoofilm.org/ Tack för tipset! 🙂
perez Postat 13 augusti 2007 Postat 13 augusti 2007 Hello, jag undrar ifall det finns några musikvideo regisörrer på detta forum? eller ni kanske har några rekomendationer?? Har precis slutfört min första mixtape och har planer på att göra en musikvideo till en av låtarna... mvh/J Halloj, Min brors polare går i dagsläget på någon filmskola i Sthlm.. Gå in på Youtube och sök på "Trading fate - Feel it again" han har gjort deras musikvideo.. Jag va med å styrde lite ljusprylar typ å dom jobbade på väldigt bra och det va väldigt seriöst.. Dock vet jag ingeting om priser eller hur du får kontakt med honom, kan prata med min bror imorgon då han slutat jobbet om du vill:) Hare bra
Liz (oregistrerad) Postat 30 augusti 2007 Postat 30 augusti 2007 Hello, jag undrar ifall det finns några musikvideo regisörrer på detta forum? eller ni kanske har några rekomendationer?? Har precis slutfört min första mixtape och har planer på att göra en musikvideo till en av låtarna... mvh/J Har du din låt tillgänglig någonstans så man kan höra?
Biran Postat 30 augusti 2007 Postat 30 augusti 2007 Hello, jag undrar ifall det finns några musikvideo regisörrer på detta forum? eller ni kanske har några rekomendationer?? Har precis slutfört min första mixtape och har planer på att göra en musikvideo till en av låtarna... mvh/J Vi spelade in (ljud och bild) vårat livegig år 2003 som vi sedan lät ungdomar som går medialinjen på gymnasiet ha som ett projektarbete.. Dom gjorde att kanonjobb helt gratis med 4:a kameror, 2 i publiken och 1 kamera på varsin sida om scenen, men vi gav dom ersättning ändå som ett jättetack för allt jobb dom la ner 😉 Kanske kan vara nått för dej att kolla upp.. /Biran
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.