Jump to content
Annons

Santana Gitarr

rasera

Recommended Posts

Det är en Santana Delux les paul modell......kan inte hitta nån info om den på nätet!....hoppas det finns någon här som kan lite om gitarrer!....

vad kan ni säga om den??

vad är den värd med mera!?

Dela på andra sajter

Annons

paul reed smith-gitarrer, som santana är känd för att använda, har ju nån modell som är hans signatur-gura, o den e om jag inte missminner mig helt o hållet minst lika dyr som de andra topshellgitarrerna från PRS.. alltså listpris mellan 30 o 50 000 Kr..

min gamla gitarrlärare hade en prs, och den blev jag kär i totalt när jag lirade på den.. ruggigt grym gitarr..

Dela på andra sajter

Har man en Santana-PRS och inte har nåt hum om vad den är värd, eller lyckas hitta nån info på nätet, så kan man börja ana att nåt inte står rätt till hos innehavaren 😉

Dela på andra sajter

Har man en Santana-PRS och inte har nåt hum om vad den är värd, eller lyckas hitta nån info på nätet, så kan man börja ana att nåt inte står rätt till hos innehavaren 😉

ja håller med..

sälj den till mig.. du får 3000 spänn rakt av, utan kvitto !!!

Dela på andra sajter

Bilden funkar visst inte nu!

http://brilje.bilddagboken.se/index.php?ma...SZjdXJyaW1nPTA=

här la jag bilden!....

Jag kan ha helt fel men i mina ögon ser den ut att vara lika dan som min egen. Min är iofs ganska modifierad.

Santana vete fanken... den heter i så fall Sigma och är en gammal gibsonkopia från 60-70 tal. Jag köpte min för 1500 spänn. Har blivit erbjuden 10 000 för den av en gitarronanist. För egen del skulle jag aldrig byta ut den. Gitarrer av detta slag är inte en fråga om pengar.

Dela på andra sajter

mycket lik en sigma les paul se jag nu när jag säkte på den på google....men det står fortfarande Santana delux på min!!

om de e skruvad hals, kanske nån har bytt hals mot santana deluxe halsen!?

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.