Jump to content
Annons

sångare/låtskrivare söker samarbete

blom

Recommended Posts

Hallå där...

Skriver och spelar in låtar hemma i vardagsrummet och tycker själv att jag kommit ganska långt. Men skulle vilja träffa och snacka kring musik och eventuellt starta något projekt med folk i Malmö.

Jag håller på med pop, aningen melankolisk... spelar in sång och gitarr, lägger på trummor, piano & div syntar i Cubase. Har spelat in 20 låtar.

Bakgrund: jag är 28 år, bor i Malmö, spelat fiol sedan barnsben, spelat gitarr i typ 2 år och hyfsat tonsäker. Vill fokusera på sång, så ifall det finns någon gitarrist eller annan komp där ute vore det kul att träffas 😉

Har lagt upp en låt här på sajten: "jag är inte kall" under artist "blom", ligger även ett par på allears under artist "blom"

/Markus

Dela på andra sajter

Annons
Hallå där...

Skriver och spelar in låtar hemma i vardagsrummet och tycker själv att jag kommit ganska långt. Men skulle vilja träffa och snacka kring musik och eventuellt starta något projekt med folk i Malmö.

Jag håller på med pop, aningen melankolisk... spelar in sång och gitarr, lägger på trummor, piano & div syntar i Cubase. Har spelat in 20 låtar.

Bakgrund: jag är 28 år, bor i Malmö, spelat fiol sedan barnsben, spelat gitarr i typ 2 år och hyfsat tonsäker. Vill fokusera på sång, så ifall det finns någon gitarrist eller annan komp där ute vore det kul att träffas :rolleyes:

Har lagt upp en låt här på sajten: "jag är inte kall" under artist "blom", ligger även ett par på allears under artist "blom"

/Markus

Adda RobinGottfridsson@hotmail.com så kan vi snacka vidare.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.