johnnyhandsome Postat 29 juli 2007 Postat 29 juli 2007 Hallå! jag hittade precis in till Voxengos hemsida och såg att de hade en del gratispluggar. tänkte bara kolla om ngn har använt dem och om de är nått att ha. http://www.voxengo.com/ och klicka på products så står det vilka som är gratis har inte tillging till att prova dem just nu, så jag tänkte slippa besväret om de var kassa. så om någon har erfarenheter om dem så skriv gärna! //JH
joachime Postat 29 juli 2007 Postat 29 juli 2007 (redigerat) Använder många av Voxengos pluggar i produktion. De flesta av gratispluggarna är funktionella. Jag kan särskilt rekommendera: SPAN - spektrumanalysator Tempo Delay - Stereodelay med filter MSED - Mid/side-matris Tube amp - subtil och enkel rörsimulator Edit: Lägger ytterligare en till listan: R8brain som konverterar mellan olika samplingsfrekvenser. Redigerat 30 juli 2007 av joachime
Björn Olsberg Postat 30 juli 2007 Postat 30 juli 2007 Absolut, visst finns där användbara pluggar. Förutom Joachims lista ovan, använder jag Recorder ibland för att snabbt få ut en wav-fil från en buss.
allansson Postat 30 juli 2007 Postat 30 juli 2007 Själv använder jag Boogex. Föredrar den framför andra "gitarr-förstärkare" såsom Guitarrig och så.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.