Light Head Postat 27 juli 2007 Postat 27 juli 2007 (redigerat) Jag söker sång till ett seriöst synt-projekt. Givetvis så är det ok om du bor utanför Göteborg, men det underlättar något om du bor i Götet. Jag har en massa låtar som har potential men saknar sång. Jag har även ambition och uthållighet för att "lyckas" med dem. Kontakta mig a.s.a.p. så ser vi vad det ger. /Peter Redigerat 15 november 2007 av Light Head
Dividend Postat 28 juli 2007 Postat 28 juli 2007 Jag söker sång till ett seriöst synt-projekt. Givetvis så är det ok om du bor utanför Göteborg, men det underlättar något om du gör det. Jag har en massa låtar som har potential men saknar sång. Jag har även ambition och uthållighet för att "lyckas" med dem. Kontakta mig a.s.a.p. så ser vi vad det ger. /Peter Dina låtar håller hög kvalitet också får jag väl tillägga! Hör av er nu till Light head, bra låtar och om du har en bra sång vet man inte vart det kan leda! Till stjärnorna?? 😕
Light Head Postat 28 juli 2007 Trådstartare Postat 28 juli 2007 Tackar Dividend! För dig som är intresserad så skickar ett pm, så skall vi se vad vi kan hitta för exempel i lådan.. Den mesta stilen ligger kring 80-talets syntmusik. Då syntar lät som syntar. :-) Men det finns gott om svängrum! Ambitionsnivån är som sagt hög, men bli inte skrämd för det!
Starseed Postat 29 juli 2007 Postat 29 juli 2007 Hallååå?! Tjenare. Jag känner en kille som sjunger, och söker samarbetspartner inom genren. PM'a mig med nummer så ger jag honom det. Peace
Light Head Postat 30 juli 2007 Trådstartare Postat 30 juli 2007 Tackar Starseed! Jag har PM'at dig. Hoppas att det kommit fram. :-)
Light Head Postat 15 november 2007 Trådstartare Postat 15 november 2007 Vi kör en ny vända.... Hallå alla desperata röster som vill bli hörda. Jag finns och jag hjälper er gärna! :-)
HURTIG031 Postat 20 november 2007 Postat 20 november 2007 (redigerat) Tjenare jag är rätt intresserad och bor i göteborg har några demo låter me så där kvalle eftersom ja har dåliga saker att spela in med . Frågan är om min typ av röst passar? sjunger mkt lugna låtar , skriv pm till mig om du är intresserad så kan vi la se / mvh alexander Redigerat 20 november 2007 av HURTIG031
supadupa Postat 6 december 2007 Postat 6 december 2007 Jag är lite tveksam till om du gillar min röst till ett syntprojekt men skulle du vara intresserad så kontakta mig gärna på Maria1675@yahoo.com så skickar jag en demo. Mvh Mia
funkedup Postat 19 januari 2008 Postat 19 januari 2008 Tja! Jag e klart intresserad. 24 år gammal och har pluggat på rockmusiker i tre år. Har lite låtar som jag kan slänga över till dig om du vill. Hör av dig om det känns intressant! /Carl
dos Postat 5 oktober 2008 Postat 5 oktober 2008 söker du fortfarande ? min röst är nog bättre nu, ialla fall lite . skulle kunna testa lägga sång på nån låt om du vill du kan ju skicka mig lite låtar . har en bättre mick ock . det är bra om du har text och nån version där du sjunger ock. skicka till scholdeen@euromail.se
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.