Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Från Svt.se:

De fyra Malmötjejerna i bandet Calaisa drömmer om det stora genombrottet. Men det går trögt och tjejerna bestämmer sig för att pröva lyckan i USA. Utan att riktigt veta hur det gick till står de plötsligt och steker köttbullar hemma hos chefen på skivbolaget Universal i Nashville. Efter filmen träffar Orvar Säfström tjejerna i Calaisa för att höra hur det har gått sedan köttbullsmiddagen med skivbolagsbossen.

Programmet är för övrigt en repris från januari, och Svt sänder denna på grund av stor efterfrågan bland tittare.

Mer om Calaisa i Studio 7-07 😊

Annons
Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Det var en jäkla häftig historia kul som fan det är bara att önska lycka till.

musik (oregistrerad)
Postat

Hej!

Bra tips. Jag såg det i Januari.

:musik

Postat

För alla spelnördar, kan jag meddela att i Bergvallhallen i Sthlm i höst

kommer att ha en konsert med Sveriges Radios synfomiorkester + Backyard Babies

och Orvar som programledare. Det är en för MS Xbox spelet jag inte kan namnet

på (spelmusiken). Med storbildskärm och allt.

Det kommer att bli nått det kan jag lova. Brollan är involverad i projektet.

Postat

Bra program

Kul att se deras miner när de insåg vem de spelade för. CEOn för Universal music.

Inte alla lär bli inbjudna hem till en stor CEO för att laga kötbullar...helt otroligt.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.