AndyPandy Postat 27 juli 2007 Postat 27 juli 2007 Jag brukar köra Melodyne och Rebirth tillsammans med Cubase via Rewire, och det brukar funka klockrent. Tills nu. Av någon helt obegriplig anledning har Rebirth börjat hacka och knastra och från Melodyne får jag inte ett ljud. Kan någon förklara varför?
Björn Olsberg Postat 27 juli 2007 Postat 27 juli 2007 Installerat eller uppdaterat något program/drivrutin innan det hände?
AndyPandy Postat 27 juli 2007 Trådstartare Postat 27 juli 2007 Installerat eller uppdaterat något program/drivrutin innan det hände? Nix. Jag kan inte påminna mig att har gjort något överhuvudtaget.
AndyPandy Postat 1 augusti 2007 Trådstartare Postat 1 augusti 2007 Puff! Någon måste väl veta svaret?!
Jejje Postat 1 augusti 2007 Postat 1 augusti 2007 Puff! Någon måste väl veta svaret?! För mycket fulsurfning??? 😛
AndyPandy Postat 16 augusti 2007 Trådstartare Postat 16 augusti 2007 Puff igen! Någon måste väl veta?
joachime Postat 18 augusti 2007 Postat 18 augusti 2007 Har du testat att installera om rewire-drivisarna?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.