Twilight_Zound Postat 24 juli 2007 Dela Postat 24 juli 2007 (redigerat) Hehehe...Vet ni vad dom snälla paugarna på verkstan har gjort???? Dom har bytt ut mitt gamla 256mb Geforce 6800GT mot ett Leadtek WinFast PX8500GT/TDH 512mb.... NICE 😆 PS: Naturligtvis betalade jag INGET extra för detta 😏 Redigerat 24 juli 2007 av Twilight_Zound Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 augusti 2007 Trådstartare Dela Postat 28 augusti 2007 Efter en tids testande så har jag kommet fram till att 8500GT kortet suger fett... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 augusti 2007 Dela Postat 28 augusti 2007 Varför bytte dom kortet? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 28 augusti 2007 Trådstartare Dela Postat 28 augusti 2007 Det andra var trasigt...Brann upp 😉 Jag tror jag pressade det lite för hårt i ArmA. Men innan dess hade jag ett felmeddelande vid varje uppstart. Fick starta om burken flera ggr innan den ville gå igång riktigt... Så dom bytte ut kortet och sa att 6800GT inte fanns att få tag i längre så dom satte in ett 8500GT 512Mb. Jag hade nöjt mig med ett 256mb med lite högre prestanda i Hastighet typ 1ghz eller så.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 augusti 2007 Dela Postat 28 augusti 2007 Aha.. jo det är ett himla tjorv med datorer ibland. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.