Vender Postat 5 september 2004 Postat 5 september 2004 tjabba, jag undrar om någon vet om det finns något vst instrument som kan få fram det där krämiga soundet som bla. beam vs. cyrus har i sina låtar. mvh/peter 😄
GeckoYamori Postat 5 september 2004 Postat 5 september 2004 Hmm, krämigt? Albino kommer jag att tänka på då. Jag har aldrig hört Beam Vs. Cyrus, det kanske skulle hjälpa om du kunde länka till ett kort klipp så man får en bättre insyn på vad du är ute efter.
cm0s Postat 5 september 2004 Postat 5 september 2004 (redigerat) Krämigt? Jag tycker det är mer åt det porösa hållet. 😆 Nej, men ärligt. Posta en sampling så man får höra vad du menar Redigerat 5 september 2004 av cm0s
Vender Postat 5 september 2004 Trådstartare Postat 5 september 2004 (redigerat) hehehe 😆 här kan ni lyssna på det "krämiga" soundet 🙂 Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 5 september 2004 av Vender
GeckoYamori Postat 5 september 2004 Postat 5 september 2004 Hmm, låter mer grovt än krämigt enligt mig. Typ som knäckebröd 😆 Vanguard eller Pro-53 är nog det du är ute efter.
dbd Postat 5 september 2004 Postat 5 september 2004 (redigerat) http://www.cyrustrax.de/Studio/studio.html Välj en synth... Faktum är att jag skulle gissa på Micro Qn. Eller kanske Nord Leaden. Fast jag såg nu att det inte var frågan 😆 Redigerat 5 september 2004 av dbd
Vender Postat 5 september 2004 Trådstartare Postat 5 september 2004 hahaha aaa hade jag haft råd skulle ja köppt rubbet, man kan fan sitta i timmar o bara knappa för att få fram ett skönt sound 😆
Lindeberg Postat 5 september 2004 Postat 5 september 2004 Dom flesta bättre analogsyntarna kan göra leadljuden i låten. Jag rekommenderar också Vanguard; du behöver inte ens skruva eftersom allt finns som presets. Knappt spela heller faktiskt, den där trance-gejten gör det jobbet också! Lite som Virtual Guitarist för trance-svennar? 🙂 Wham-bam - die-super-trance-sound! 😆
Vender Postat 5 september 2004 Trådstartare Postat 5 september 2004 nice, låter intressant d där =) får ta o prova vanguard 😆
Jocke Boberg (oregistrerad) Postat 5 september 2004 Postat 5 september 2004 hehe, låter som distad blockflöjt 😆
dbd Postat 5 september 2004 Postat 5 september 2004 hehe, låter som distad blockflöjt 😆 Jag tänkte gissa på dragspel med vocoder.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.