Lithium Postat 23 juli 2007 Dela Postat 23 juli 2007 Varför försviner "Reord enabel" och "Monitor" knapparna från audio spåren i sequencern ibland? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 23 juli 2007 Dela Postat 23 juli 2007 Jag gissar att du kanske gjort spåren för små? Cubase skalar ju själv bort de funktioner som inte får plats. Använd reglaget längst ned till höger för att ställa höjden på samtliga spår samtidigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lithium Postat 23 juli 2007 Trådstartare Dela Postat 23 juli 2007 (redigerat) Jag gissar att du kanske gjort spåren för små? Cubase skalar ju själv bort de funktioner som inte får plats. Använd reglaget längst ned till höger för att ställa höjden på samtliga spår samtidigt. Bra idé, men tyvär! Det var det första jag tänkte me 😛 Redigerat 23 juli 2007 av Lithium Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BozoB Postat 23 juli 2007 Dela Postat 23 juli 2007 (redigerat) Varför försviner "Reord enabel" och "Monitor" knapparna från audio spåren i sequencern ibland?😛 Vet ej varför de försvinner(har aldrig varit med om det själv) men du kan få tillbaka dem genom att trycka längst upp till vänster i audiospår-rutan och välja "Track Controls Settings". Menar du att de först är där och sen bara försvinner utan att du gör något? Redigerat 23 juli 2007 av BozoB Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lithium Postat 23 juli 2007 Trådstartare Dela Postat 23 juli 2007 (redigerat) Varför försviner "Reord enabel" och "Monitor" knapparna från audio spåren i sequencern ibland?😛 Vet ej varför de försvinner(har aldrig varit med om det själv) men du kan få tillbaka dem genom att trycka längst upp till vänster i audiospår-rutan och välja "Track Controls Settings". Menar du att de först är där och sen bara försvinner utan att du gör något? Det kan man säkert men inte på min dator. Det står redan att dom skall vara med i listan till vänster??? I vissa projekt finns dom i andra inte. Redigerat 23 juli 2007 av Lithium Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.