Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

1. Håkan Hellström - Det är så jag säger det

Värdelös ripoff av Mercury Rev's - Opus 40. Fruktansvärt framfört.

2.Black Eyed Peas - My Humps

Avskyvärd.

3. The Tough Alliance - Holiday

Redigerat av BozoB
Annons
Postat
goodbye my lover!

Uuuurk, vilken hemsk låt det är. Låter ju som om James Blunt sitter och bajsar när han sjunger den.

/H.

värt att notera är också hans uttal på "i've been addicted to you." hehe

Postat

oj.. bra tråd! 😕

Finns sjukt mkt musik jag verkligen HATAR

Håkan Hellström - Skulle inte gå på en konsert om jag så fick pengar för det. riktig looser.

Ace of Base - Joke? fantastiskt att dom blev så stora.

Kent - Samtliga låtar, byter kanal direkt när jag hör dom.. man får vara injengör för att förstå texterna!

om man tar genrés så är det helt omöjligt för mig att lyssna på R&B, Speciellt med Rapinslag.

Jag är överlycklig att Radiostationerna tonat ner just den musikstilen lite jämfört med vad det va för 1-2 år sen. 😄

Postat
Kent - Samtliga låtar, byter kanal direkt när jag hör dom.. man får vara injengör för att förstå texterna!

Haha, jag är ingenjör (civilingenjör) o jag fattar dem inte heller...

Kanske beror det på att jag inte vill fatta dem... eller snarare att jag inte klarar av att ta mig igenom en hel låt utan att somna..

Alla säger att de har såååå bra texter. Vafan, varför skriver dem inte dikter istället? Måste de plåga folk med sin musik o den heeemska sången?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.