Linus Aegman Postat 22 juli 2007 Postat 22 juli 2007 Hej, idag av alla dagar så fungerar det inte att köra audio mixdown på cubase SX3. det står "You have to select an output channel!". Jag går in i device output channels och där står mitt ljudkort klart och tydligt! Har fungerat bra att köra audiomixdown i 2 år tills nu 😉 Om någon har en idé på vad det kan vara för fel så skriv gärna. /hej
Lars XLN Audio Postat 22 juli 2007 Postat 22 juli 2007 Hej, idag av alla dagar så fungerar det inte att köra audio mixdown på cubase SX3. det står "You have to select an output channel!". Jag går in i device output channels och där står mitt ljudkort klart och tydligt! Har fungerat bra att köra audiomixdown i 2 år tills nu 😉 Om någon har en idé på vad det kan vara för fel så skriv gärna. /hej >Jag går in i device output channels Menar du att du väljer den i Export Audio-dialogen? eElr går in i Devices/VST connections?
Linus Aegman Postat 22 juli 2007 Trådstartare Postat 22 juli 2007 Oj, löste det precis. tryckte bara igen på "asio" på outputs i audio mixdown. Har ingen aning om varför men det löste sig.
Filmtoken Postat 30 juli 2007 Postat 30 juli 2007 Mm den gör så ibland. Helt plötsligt kan ljuddrivern stå på "-" i just Export audio-rutan istället för den drivrutin man använder, så får man klicka där bara och sen funkar allt igen. Helmysko.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.