Jump to content
Annons

Hejsan!

Recommended Posts

Bjornee (oregistrerad)
Postat

Hej!

Jag heter Björn och är en gitarrist från Göteborg som under de senaste 12 åren spelat allt från skatepunk till synthpop via ska och indierock. I det första bandet har jag och tre barndomskamrater lärt oss de första ackorden, tagit stegen upp på scenen på den första nervösa spelningen i mellanstadiet, stött på framgångar och motgångar, svettats och skadat fingrar och öron i replokaler, spelat in demos, fått spelningar på större klubbar och recensioner i tidningar. Ja, vi är nog många här som har trampat på denna långa, lärorika och härliga stig genom åren.

Sen ett halvår har jag nu börjat bygga upp en liten studio i sovrummet och jag tror och hoppas att jag kommer lära mig mycket genom den erfarenhet som finns samlad här på forumet. Utöver mangel i replokalen har jag och en kompis startat projektet Gothenburg Space Program som kommer producera electro/idm och vi siktar på sprakande rytmer och melodier över dansgolven.

Annons
Postat
Hej!

Jag heter Björn och är en gitarrist från Göteborg som under de senaste 12 åren spelat allt från skatepunk till synthpop via ska och indierock. I det första bandet har jag och tre barndomskamrater lärt oss de första ackorden, tagit stegen upp på scenen på den första nervösa spelningen i mellanstadiet, stött på framgångar och motgångar, svettats och skadat fingrar och öron i replokaler, spelat in demos, fått spelningar på större klubbar och recensioner i tidningar. Ja, vi är nog många här som har trampat på denna långa, lärorika och härliga stig genom åren.

Sen ett halvår har jag nu börjat bygga upp en liten studio i sovrummet och jag tror och hoppas att jag kommer lära mig mycket genom den erfarenhet som finns samlad här på forumet. Utöver mangel i replokalen har jag och en kompis startat projektet Gothenburg Space Program som kommer producera electro/idm och vi siktar på sprakande rytmer och melodier över dansgolven.

Hej och välkommen!

Jag har inte varit medlem så länge här eller inte aktiv sådan iaf på ett tag.

Men under den korta tid jag varit aktiv här så har jag lärt mig mycket.

Vilket underbart ställe!!

🙂

Bjornee (oregistrerad)
Postat

Tack för ett fint mottagande! Har ju smugit omkring här en månad nu och tagit reda på lite smått och gott om ljudkort, mickar, kompressorer osv. så då tänkte jag passa på att ta steget ut och bli medlem på forumet.

Ha det gött!

Björn

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.