Lithium Postat 26 september 2007 Trådstartare Dela Postat 26 september 2007 Har nu flyttat på kortet, 😆 men det hjälpte inte. Börjar misstänka att det är ett mjukvarufel iaf 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trancer Postat 26 september 2007 Dela Postat 26 september 2007 Höj latencyn på ditt ljudkort. Det är nog korrekt svar 😆 Höj den till typ 512 i buffert så tror jag ditt problem är borta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lithium Postat 26 september 2007 Trådstartare Dela Postat 26 september 2007 Höj latencyn på ditt ljudkort. Det är nog korrekt svar 🙂 Höj den till typ 512 i buffert så tror jag ditt problem är borta! Fel svar, tyvär, önskar det vore så enkelt 🙂 Har nog provat allt nu? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thrinithan (oregistrerad) Postat 26 september 2007 Dela Postat 26 september 2007 Höj latencyn på ditt ljudkort. Det är nog korrekt svar 😉 Höj den till typ 512 i buffert så tror jag ditt problem är borta! Fel svar, tyvär, önskar det vore så enkelt 🙁 Har nog provat allt nu? 😱 Vad har du för moderkort? Eller viktigare... vad är det för chipset på ditt moderkort? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lithium Postat 26 september 2007 Trådstartare Dela Postat 26 september 2007 Vad har du för moderkort? Eller viktigare... vad är det för chipset på ditt moderkort? [/quote Soltek tror jag det hetter och något intel chipset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thrinithan (oregistrerad) Postat 28 september 2007 Dela Postat 28 september 2007 Nu har jag inte läst igenom alla svaren i den här tråden men testa att uppdatera bios till senaste version och ladda även ner nyaste drivisarna till ditt chipset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lithium Postat 20 oktober 2007 Trådstartare Dela Postat 20 oktober 2007 Problem löst!!!! Tog ut kortet ur datorn trampade på det och kastade det i papperskorgen, då jag har två ljudkort så kan jag köra med bara det andra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 20 oktober 2007 Dela Postat 20 oktober 2007 Problem löst!!!! Tog ut kortet ur datorn trampade på det och kastade det i papperskorgen, då jag har två ljudkort så kan jag köra med bara det andra 😊😛😄 Såg bilden framför mig när du trampade på det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.