Miss9 Postat 4 september 2004 Postat 4 september 2004 Sound on Sounds aug nummer har en hel del bra tipps till ProTools som iaf jag tyckte va användbara. Nian
brojd Postat 4 september 2004 Postat 4 september 2004 Säljs den fortfarande? eller har de släppt septemberutgåvan?
nkai Postat 4 september 2004 Postat 4 september 2004 Är inte SoS den där telefonkatalogslika tidningen? den är ju vråltung 😛
Danny Cort (oregistrerad) Postat 4 september 2004 Postat 4 september 2004 Sound on Sounds aug nummer har en hel del bra tipps till ProTools som iaf jag tyckte va användbara. Nian Rättstavningsprogram?
captain nemo (oregistrerad) Postat 5 september 2004 Postat 5 september 2004 Är inte SoS den där telefonkatalogslika tidningen? den är ju vråltung 😆 Jo, men hälften av sidorna är annonser... //Nemo
Disobedient Postat 6 september 2004 Postat 6 september 2004 Hur tror du annars de har råd? 😱 Köper alla nummer! Bra Zine...
Miss9 Postat 6 september 2004 Trådstartare Postat 6 september 2004 Sound on Sounds aug nummer har en hel del bra tipps till ProTools som iaf jag tyckte va användbara. Nian Rättstavningsprogram? Jag skickar gärna öven alla mina inlägg till dig så att du kan rättstava dom innan jag lägger upp dom. Skicka din mail adress så slipper du störa dig på det mer. Helt otroligt att folk orkar bry sig!
chrisB Postat 6 september 2004 Postat 6 september 2004 Tyvärr finns det dem som hellre märker ord än vad som sägs i ett inlägg.
cm0s Postat 6 september 2004 Postat 6 september 2004 Sound on Sounds aug nummer har en hel del bra tipps till ProTools som iaf jag tyckte va användbara. Nian Rättstavningsprogram? Jag skickar gärna öven alla mina inlägg till dig så att du kan rättstava dom innan jag lägger upp dom. Skicka din mail adress så slipper du störa dig på det mer. Helt otroligt att folk orkar bry sig! Äsch, bry dig inte om honom. Han är alltid sådär 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.