Jump to content
Annons

Arbetsbok

Anders F

Recommended Posts

Hejsan vänner

Tänkte på en sak till forumet som jag tror skulle vara uppskattat både att läsa och skriva. Man sitter ofta (alltid, har f-n blivit rädd för solljus) i studion och pillar och lär sig hela tiden nya saker. Vi har olika sätt att arbeta på osv. Skulle man inte i sin profil kunna ha en arbetsdagbok eller liknande som man kan skriva ner sina tankar, funderingar, farhågor, insikter ja, allt helt enkelt. Om man gör detta så betyder det att folket även skulle kunna följa ett projekts arbetsgång och liknande. Är det bara jag som har behov av att skriva av mig lite sånt ibland?? Jag tror detta skulle bli väldigt uppskattat. Eller har jag fel?

MVH

Anders

Dela på andra sajter

Annons

Om jag inte minns helt fel, så har väl vår kära Studio-redaktion jobbat med en blogg-funktion? Är det något sådant du tänkt dig?

Dela på andra sajter

Blogg är det nog. Alternativet är ju att skaffa en någon annanstans o länka till den i signaturen...

Dela på andra sajter

Om jag inte minns helt fel, så har väl vår kära Studio-redaktion jobbat med en blogg-funktion? Är det något sådant du tänkt dig?

ja en slags blogg funktion är det nog jag tänkte mig. Är det på gång att komma till forumet då du sa att redaktionen jobbat med det?

Dela på andra sajter

ja en slags blogg funktion är det nog jag tänkte mig. Är det på gång att komma till forumet då du sa att redaktionen jobbat med det?

http://blog.kontrollrummet.com/

😏

Dela på andra sajter

Det är helt riktigt att vi håller på med en blogg, som fyller ändamålet för dagbok alldeles utmärkt. Den är i det närmaste klar och jag hade hoppats kunna få ut den innan semstern. Tiden går alltid för fort och jag ville inte släppa den förrän den var tillräckligt testad. Först i priolistan ligger att slipa till låthanteringen, därefter bloggar - och det kommer under tidig höst. Och tiden kommer gå fort dit med, så håll ut 🙂

Dela på andra sajter

Det är helt riktigt att vi håller på med en blogg, som fyller ändamålet för dagbok alldeles utmärkt. Den är i det närmaste klar och jag hade hoppats kunna få ut den innan semstern. Tiden går alltid för fort och jag ville inte släppa den förrän den var tillräckligt testad. Först i priolistan ligger att slipa till låthanteringen, därefter bloggar - och det kommer under tidig höst. Och tiden kommer gå fort dit med, så håll ut 🙂

fin fint. Jag håller ut!! 😲

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.