Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej,

Tillhör du dem som tycker att det är roligare att mixa låtar än att skapa/komponera? Jag är inte en av dem iaf.

Jag föredrar att komponera & producera. Just därför letar jag efter en vänlig själ som kan tänka sig mixa ngn eller några låtar åt mig.

Jag kör Cubase SX3 så jag ser gärna att du använder det... eller ngn annan kompatibel programvara.

Hör av dig så kan vi diskutera mer...

PS. ska försöka lägga om sången på dem, så fort jag hittat en sångare that is.DS

MVH/H

PMa mig hellre än att skriva här..

Annons
Postat (redigerat)

Hej!

Kunde man få lyssna närmare på någon av låtarna du har skrivit?

/Andreas

*Missade givetvis PM notisen i botten 😕

Redigerat av mösken
Postat

Hej, hej, din inbox är full 😕 .. men jag kan gärna försöka mixa åt dig? Jag är inte proffesionell, men inte nybörjare och jag tänker att det kunde vara kul att pröva, blir det dåligt så är det ju bara att inte använda det, eller hur:o) Jag kör Cubase SX 3 och mixar, producerar och mastrar mitt eget bands låtar( myspace.com/goldcrushoslo eller GOLDCRUSH.NO om du vill höra) och har lyssnat på rock sen jag hörde Kiss på kuddrummet på dagis 😄 . Vad är det för musikstil? Det stod rock/hårdrock, men lite mer exakt, har du några band som du kan referera lite till?

Ha det bra.. Mathias

PM:a(och rensa inboxen) om du är intresserad. 😛

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.