Uozon Postat 25 juli 2007 Postat 25 juli 2007 Här är resultatet av trummor, piano, 2 akustiska gitarrer, bas och en elgura.Basen gjorde underverk åt jingeln! Klicka här för att lyssna Uozon: Om du vill ha med dina strings, vänligen korrigera dessa och ladda upp igen. Tror du kör FL om jag inte minns fel har tyvärr inte tid i och fördjupa mig i eran harmoni lägger upp Stringsen här FL studio file Hela Stringsen sektionen i mp3 Orginal strings sample
tbruce Postat 25 juli 2007 Postat 25 juli 2007 Orginal strings sample Nu förstår jag vad som gick galet. Du har spelat ackord med en sampling av ett ackord, blir lite mycket toner då... 😉
Uozon Postat 25 juli 2007 Postat 25 juli 2007 Orginal strings sample Nu förstår jag vad som gick galet. Du har spelat ackord med en sampling av ett ackord, blir lite mycket toner då... 😉 då har jag lärt mig något
aburman Postat 26 juli 2007 Postat 26 juli 2007 (redigerat) Här är i alla fall ett exempel på hur resultatet kan bli... Klicka här för att lyssna Ahh, de svänger ju 🙁 Redigerat 26 juli 2007 av aburman
Uozon Postat 26 juli 2007 Postat 26 juli 2007 (redigerat) Ahh, de svänger ju 🙁 Nice, Lite körsång eller munksång så har vi det klart Redigerat 26 juli 2007 av Uozon
sweip Postat 26 juli 2007 Postat 26 juli 2007 (redigerat) Ger mig på att lägga sång.. Något måste man göra innan man knyter sig 🙁 varken munk eller kör, eftersom jag är ingetdera.. Sammarbete_Sång Märkte när jag kom till jobbet att nivån på sången var lite låg i högtalarna här, medan den var bra hemma. What say you? Redigerat 27 juli 2007 av sweip
perez Postat 27 juli 2007 Postat 27 juli 2007 Ger mig på att lägga sång.. Något måste man göra innan man knyter sig 😉varken munk eller kör, eftersom jag är ingetdera.. Sammarbete_Sång Märkte när jag kom till jobbet att nivån på sången var lite låg i högtalarna här, medan den var bra hemma. What say you? Lite låg varen, men det är charmigt 😉:😛
antikartellmusikern Postat 12 augusti 2007 Postat 12 augusti 2007 Ger mig på att lägga sång.. Något måste man göra innan man knyter sig 😆varken munk eller kör, eftersom jag är ingetdera.. Sammarbete_Sång Märkte när jag kom till jobbet att nivån på sången var lite låg i högtalarna här, medan den var bra hemma. What say you? Lite låg varen, men det är charmigt 😉:😛 Kan inte någon måla ut låten med brigde och refräng för de började låta riktigt fräckt när sången kom på
perez Postat 13 augusti 2007 Postat 13 augusti 2007 Fan va kul, länge sen jag lyssnade på den, Det va jag som fixa trummorna 😱 och nu låter det ju bra typ 😄 Men är det ingen som vågar sig på å göra nåt på "introt" med baskagge å Hi-haten ?
mrbjoorn Postat 13 augusti 2007 Trådstartare Postat 13 augusti 2007 Fan va kul, länge sen jag lyssnade på den, Det va jag som fixa trummorna 🙂 och nu låter det ju bra typ 😄 Men är det ingen som vågar sig på å göra nåt på "introt" med baskagge å Hi-haten ? Haha, nä, ingen har vågat göra nått där än!
Eternal Postat 14 augusti 2007 Postat 14 augusti 2007 frågan är ju hur mkt pålägg en låt klarar av Fler pålägg än en hönökaka i alla fall.
berra_- Postat 14 augusti 2007 Postat 14 augusti 2007 frågan är ju hur mkt pålägg en låt klarar av Fler pålägg än en hönökaka i alla fall. ☺️
Fredrik Lindberg Postat 16 augusti 2007 Postat 16 augusti 2007 vem autotunar sången då? 😆 Coolt med dessa sammarbeten, jag ska se till att vara med efter att jag fixat en liten hemstudio.
Dejjvid Postat 17 augusti 2007 Postat 17 augusti 2007 Halloj! Vågade mig på att göra ett introriff, samt lite bakgrundsguror, texturguror kanske det heter. Hoppas det tillför nåt! http://www.speedyshare.com/775685148.html
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.