SirAlex Postat 18 juli 2007 Postat 18 juli 2007 Tjo. Börjar studera civilingenjör på KTH nu i augusti, och tänkte nu börja söka lite likasinnade (om det finns något såndant). Jag är gitarrist och har lirat proggresiv dödsmetall samt dödspop. Kraftiga influenser: Meshuggah Dysrhythmia Mew Dillinger Escape Plan Opeth Jag är lite av en takt- och polyrytmiknörd och är inte särskilt intresserad av sång. Har fått nog av vers-brygga-refräng-tramset och vill fly till en drömvärld utan detta. Jag har ett gäng GP4-grejor som tittar lite åt det här hållet, om någon vill veta närmare vad jag menar 😆 Tack o tack /Alex
khali Postat 21 augusti 2007 Postat 21 augusti 2007 (redigerat) lyssnade på dina myspace-låtar.. bra skit! vad är det för typ av samarbete du är intresserad av (spela i band osv.)? Redigerat 21 augusti 2007 av khali
steflund Postat 21 augusti 2007 Postat 21 augusti 2007 det var bra prylar på din sida, intresserad av projekt.
SirAlex Postat 6 september 2007 Trådstartare Postat 6 september 2007 lyssnade på dina myspace-låtar.. bra skit!vad är det för typ av samarbete du är intresserad av (spela i band osv.)? i band, helst 😆 har fått höra att det är grymt dyrt att repa här dock.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.