Jump to content
Annons

Frågor om döden


musik (oregistrerad)

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

Hej!

Om man har erektion, ståfräs...you name it... och dör och likstelhet inträder så småningom, kommer man fortfarande att ha erektion efter dödens inträdde?

Många filmer visar likmask hos de döda offren, men är det inte så att det egentligen är fluglarver och ser ut som små maskar som bara kommer dit om kroppen ligger i naturen t.ex.?

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Erektionen går nog ner vad det lider, eftersom allt blod rinner från svällkropparna. Förutsatt att den döde ligger på rygg. Men jag kan ju ha jättefel också 😉

Kontrar: Vad händer efter man dör?

Redigerat av Krokodil
Link to comment
Dela på andra sajter

Såvitt jag vet, har hört, så är likmaskarna fluglarver. För din andra fråga tycker jag absolut du ska ringa en begravningsbyrå och konsultera. Jag vill hemskt gärna, och säker många med mig, höra deras svar.

Efter man dör, så forsätter livet, för alla, även den döde. Det är det som är det jävliga, man kan inte dö.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det som stelnar är skelettmuskler, eftersom det krävs energi för att gå från spänt läge till avslappnat, eller för att uttrycka sig i fikonspråk, det kostar ATP för myosinet i muskelcellerna att släppa taget från aktinet. I penisen har du inte några skelettmuskler, tyvärr. Du styr åbäket, i den grad det går, med muskler runtomkring.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...