Jump to content
Annons

Proaudiomarket/audioinline

mietek

Recommended Posts

Annons
Jo dte var ju snack om detta företaget här, att det skulle förgå fuffens och så

men är sjukt sugen på denna http://proaudiomarket.com/sverige/lowres.a...1&AID=34895

men känns lite konstigt att det är så sjukt billigt.

nån som har nån erfarenhet av dom ?

Jag har handlat två gånger genom Pro Audio Market. Fått mina varor båda gångerna.

Dela på andra sajter

Jo dte var ju snack om detta företaget här, att det skulle förgå fuffens och så

men är sjukt sugen på denna http://proaudiomarket.com/sverige/lowres.a...1&AID=34895

men känns lite konstigt att det är så sjukt billigt.

nån som har nån erfarenhet av dom ?

det står ju faktiskt:

AUDIOINLINE SÄLJER BEGAGNADE PROFFSPRYLAR I TOPPKVALITET TILL KANONPRISER

Ibland även en del nytt och även demoex kan förekomma. I annonstexten anger vi alltid skicket på objektet.

så, beggat, men inte fuffens.. 😱

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

när ni handlat där va körde ni för transport, den där ID extra funktuionen verkar ju bra och så men JÄVLAR va dom krånglar till beskrivningen, liksom det står inte bara på en sida exakt hur allt går till, När/hur man ska sätta in pengarna, om man måste bli medlem och så vidare utan allt står ju utspritt över hela sidan tror jag skiter i det .

Men kan man beställa mickar via posten? det blir inte misshandlat och så?

jag ska iofs bara beställa en dynamisk så den tål ju lite tuffare behandling men ändå.

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Tja.

Nu ska ni få höra.

beställde en beta52 från det här jävla skitstället efter många om och men.

Först och främst dök inget mail om försändelsen upp, så då slänge jag iväg ett meddelande om det.

3 arga mail senare har jag inte hört ett endaste ord från dom och inget har såklart eller dykt upp i brevlådan.

jag är rädd att de är precis de skojare jag befarade!

så jag antar att detta får bli en allmän varning för det här så kallade företaget!

Redigerat av mietek
Dela på andra sajter

jag ska iofs bara beställa en dynamisk så den tål ju lite tuffare behandling men ändå.

Det är inga problem alls att skicka prylar med Posten. Det gör ju alla postorderfirmor (även undertecknad) - och distributörer skickar prylar till butikerna med Posten - och det är ytterst sällan något går sönder i deras hantering (otroligt nog... 😛 ).

Har hört däremot skräckscenarion från Bussgods' hantering - och de är inte mycket billigare än Posten, utan bara sämre, verkar det som...

Hur Proaudiomarket fungerar, vet jag däremot inget om, så dem har jag ingen åsikt om.

Dela på andra sajter

Det är inga problem alls att skicka prylar med Posten. Det gör ju alla postorderfirmor (även undertecknad) - och distributörer skickar prylar till butikerna med Posten - och det är ytterst sällan något går sönder i deras hantering (otroligt nog... 🙂 ).

Har hört däremot skräckscenarion från Bussgods' hantering - och de är inte mycket billigare än Posten, utan bara sämre, verkar det som...

Hur Proaudiomarket fungerar, vet jag däremot inget om, så dem har jag ingen åsikt om.

ah kolla mitt senaste inlägg

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.