Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Satt och jobbade som vanligt med ett project, sen blev det bara svart och tyst...

Den bara dog.. 😆

Kom fram till att den måste blivit överhettad. 32` varmt i rummet,

Cubase + Reason + div andra progr igång.

Testar trycka av den via switchen på baksidan och sätta på den

igen. Men nada...Knäpptyst. Inte fläktar, hdd´s, cd/dvd´s eller

nått ljud över huvud taget....

SÅÅÅÅÅÅ LEDSAMT....

Det bra är att man bara lä,mar in den så får man allt utbytt.

HemPc via Kommunen 😉

Redigerat av Twilight_Zound
Annons
Postat

Vi sörjer gemensamt ... tänder ett ljus .... kumbaja ..

Glöm bara inte att spara ALLT! Jag har själv fått en garantireparation och då byttes även hårddiskarna vilket innebar att allt som var på dessa (senaste projektet) också försvann. 😆 Ja, man lär sig. IDag kör jag med externa backupdiskar...

😉

musik (oregistrerad)
Postat

Vem kan få hem-PC? Alla som jobbar?

Postat

Alltså inte för att bagatellisera din sorg, men när jag klickade in här så tyckte jag att det stod "Igår dog min dotter.. ", så jag blev pretty lättad.. det kunde alltså varit betydligt värre.. men det är synd på dig ändå då 😆

Postat
Alltså inte för att bagatellisera din sorg, men när jag klickade in här så tyckte jag att det stod "Igår dog min dotter.. ", så jag blev pretty lättad.. det kunde alltså varit betydligt värre..

😆 Ja det där sätter ju det hela i ett annat ljus...:

Satt och jobbade som vanligt med ett project, sen blev det bara svart och tyst...

Den bara dog.. 😉

Kom fram till att den måste blivit överhettad. 32` varmt i rummet,

[...]

SÅÅÅÅÅÅ LEDSAMT....

Det bra är att man bara lä,mar in den så får man allt utbytt.

[...] 🙂

Morbid humor... 🙂

Postat

Vissa kommuner erbjuder till anställda att få köpa en dator till reducerat pris och att man betalar från sin lön.

Beklagar jag också, Min pc är också på väg att krascha snart märker jag....tur att det inte är den jag har i studion 😆

Postat (redigerat)

Vissa kommuner erbjuder till anställda att få köpa en dator till reducerat pris och att man betalar från sin lön.

Beklagar jag också, Min pc är också på väg att krascha snart märker jag....tur att det inte är den jag har i studion 🙂

Ska uttrycka vikten av att SPARA Hårddiskarna...

Dom är värda FLERA miljoner... 😆

Hur skulle jag kunna veta att den skulle dö just i går...

Visst jag gör frekventa backups men man kan inte

komma ihåg ALLT...

Skämt åsido dom fick veta genom telesamtal att

dom får bara byta Nätagg och grafikkort INGET

annat....

@musik

Japp, BARA dom som jobbar... 😱 Ingen annan.... 😆😉

Redigerat av Twilight_Zound
ZTF (oregistrerad)
Postat

Det är numera inte möjligt för företagen att använda Hempc som skatte-avdrag så möjligheten att få hempc på jobbet är minimal numera.

Postat
Det är numera inte möjligt för företagen att använda Hempc som skatte-avdrag så möjligheten att få hempc på jobbet är minimal numera.

... vilket resulterat i att det nu skapats en marknad för försäljning av pc-paket med serviceavtal till privatkunder. Skulle inte förvåna mig om den marknaden blommar upp nu efter semestrarna. Många aktörer står säkert i startgroparna så det kan komma att bli kundens marknad, om vi har tur!

😱

Postat

Tråkigt 😆 Det finns program som håller koll på temperaturerna som funkar som ett "larm" typ. Så ifall någon del börjar bli för varm så börjar det tjuta som fan så kommer det upp en popup där man ser vad som är fel. Bara för det kommer jag inte på vad något sånt program heter 😱😆

Burnin Sven (oregistrerad)
Postat

Det låter som nätagregatet stack behöver inte vara mer än så med lite tur.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.