Twilight_Zound Postat 17 juli 2007 Dela Postat 17 juli 2007 (redigerat) Satt och jobbade som vanligt med ett project, sen blev det bara svart och tyst... Den bara dog.. đ Kom fram till att den mĂ„ste blivit överhettad. 32` varmt i rummet, Cubase + Reason + div andra progr igĂ„ng. Testar trycka av den via switchen pĂ„ baksidan och sĂ€tta pĂ„ den igen. Men nada...KnĂ€pptyst. Inte flĂ€ktar, hddÂŽs, cd/dvdÂŽs eller nĂ„tt ljud över huvud taget.... SĂ Ă Ă Ă Ă Ă LEDSAMT.... Det bra Ă€r att man bara lĂ€,mar in den sĂ„ fĂ„r man allt utbytt. HemPc via Kommunen đ Redigerat 17 juli 2007 av Twilight_Zound Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
suprapappa Postat 17 juli 2007 Dela Postat 17 juli 2007 jag önskar jag kunde hjĂ€lpa dig men kan bara beklaga đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Krokodilen Postat 17 juli 2007 Dela Postat 17 juli 2007 Vi sörjer gemensamt ... tĂ€nder ett ljus .... kumbaja .. Glöm bara inte att spara ALLT! Jag har sjĂ€lv fĂ„tt en garantireparation och dĂ„ byttes Ă€ven hĂ„rddiskarna vilket innebar att allt som var pĂ„ dessa (senaste projektet) ocksĂ„ försvann. đ Ja, man lĂ€r sig. IDag kör jag med externa backupdiskar... đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 17 juli 2007 Dela Postat 17 juli 2007 Vem kan fÄ hem-PC? Alla som jobbar? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
TUFFTUFFTUFF Postat 17 juli 2007 Dela Postat 17 juli 2007 AlltsĂ„ inte för att bagatellisera din sorg, men nĂ€r jag klickade in hĂ€r sĂ„ tyckte jag att det stod "IgĂ„r dog min dotter.. ", sĂ„ jag blev pretty lĂ€ttad.. det kunde alltsĂ„ varit betydligt vĂ€rre.. men det Ă€r synd pĂ„ dig Ă€ndĂ„ dĂ„ đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
tbruce Postat 17 juli 2007 Dela Postat 17 juli 2007 AlltsĂ„ inte för att bagatellisera din sorg, men nĂ€r jag klickade in hĂ€r sĂ„ tyckte jag att det stod "IgĂ„r dog min dotter.. ", sĂ„ jag blev pretty lĂ€ttad.. det kunde alltsĂ„ varit betydligt vĂ€rre.. đ Ja det dĂ€r sĂ€tter ju det hela i ett annat ljus...: Satt och jobbade som vanligt med ett project, sen blev det bara svart och tyst... Den bara dog.. đ Kom fram till att den mĂ„ste blivit överhettad. 32` varmt i rummet, [...] SĂ Ă Ă Ă Ă Ă LEDSAMT.... Det bra Ă€r att man bara lĂ€,mar in den sĂ„ fĂ„r man allt utbytt. [...] đ Morbid humor... đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Anders F Postat 17 juli 2007 Dela Postat 17 juli 2007 Vem kan fĂ„ hem-PC? Alla som jobbar? Vissa kommuner erbjuder till anstĂ€llda att fĂ„ köpa en dator till reducerat pris och att man betalar frĂ„n sin lön. Beklagar jag ocksĂ„, Min pc Ă€r ocksĂ„ pĂ„ vĂ€g att krascha snart mĂ€rker jag....tur att det inte Ă€r den jag har i studion đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 17 juli 2007 TrĂ„dstartare Dela Postat 17 juli 2007 (redigerat) Vem kan fĂ„ hem-PC? Alla som jobbar? Vissa kommuner erbjuder till anstĂ€llda att fĂ„ köpa en dator till reducerat pris och att man betalar frĂ„n sin lön. Beklagar jag ocksĂ„, Min pc Ă€r ocksĂ„ pĂ„ vĂ€g att krascha snart mĂ€rker jag....tur att det inte Ă€r den jag har i studion đ Ska uttrycka vikten av att SPARA HĂ„rddiskarna... Dom Ă€r vĂ€rda FLERA miljoner... đ Hur skulle jag kunna veta att den skulle dö just i gĂ„r... Visst jag gör frekventa backups men man kan inte komma ihĂ„g ALLT... SkĂ€mt Ă„sido dom fick veta genom telesamtal att dom fĂ„r bara byta NĂ€tagg och grafikkort INGET annat.... @musik Japp, BARA dom som jobbar... đ± Ingen annan.... đđ Redigerat 17 juli 2007 av Twilight_Zound Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
ZTF (oregistrerad) Postat 17 juli 2007 Dela Postat 17 juli 2007 Vem kan fÄ hem-PC? Alla som jobbar? Vissa kommuner erbjuder till anstÀllda att fÄ köpa en dator till reducerat pris och att man betalar frÄn sin lön. Det Àr numera inte möjligt för företagen att anvÀnda Hempc som skatte-avdrag sÄ möjligheten att fÄ hempc pÄ jobbet Àr minimal numera. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Assar Postat 17 juli 2007 Dela Postat 17 juli 2007 Det Ă€r numera inte möjligt för företagen att anvĂ€nda Hempc som skatte-avdrag sĂ„ möjligheten att fĂ„ hempc pĂ„ jobbet Ă€r minimal numera. ... vilket resulterat i att det nu skapats en marknad för försĂ€ljning av pc-paket med serviceavtal till privatkunder. Skulle inte förvĂ„na mig om den marknaden blommar upp nu efter semestrarna. MĂ„nga aktörer stĂ„r sĂ€kert i startgroparna sĂ„ det kan komma att bli kundens marknad, om vi har tur! đ± Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
berra_- Postat 17 juli 2007 Dela Postat 17 juli 2007 TrĂ„kigt đ Det finns program som hĂ„ller koll pĂ„ temperaturerna som funkar som ett "larm" typ. SĂ„ ifall nĂ„gon del börjar bli för varm sĂ„ börjar det tjuta som fan sĂ„ kommer det upp en popup dĂ€r man ser vad som Ă€r fel. Bara för det kommer jag inte pĂ„ vad nĂ„got sĂ„nt program heter đ±đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Burnin Sven (oregistrerad) Postat 17 juli 2007 Dela Postat 17 juli 2007 Det lÄter som nÀtagregatet stack behöver inte vara mer Àn sÄ med lite tur. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 17 juli 2007 TrĂ„dstartare Dela Postat 17 juli 2007 Vi kom överens om det pĂ„ telefon med ja... đ± Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 18 juli 2007 TrĂ„dstartare Dela Postat 18 juli 2007 InlĂ€mnad... Han sa... Det löser vi... Ringer nĂ€r den Ă€r klar..... đ Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.