Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag funderar över att handla en modul...

Jag vill framförallt ha den till trummor och det ska vara minst 4 separata utgÄngar...

NĂ„gon som testat CLAVIA Nord Rack 2X som vill dela med sej av erfarenheten...? 😉

Om du vill sĂ€lja en, hör av dej pĂ„ PM 😉

Redigerat av Lilleman
  • 4 veckor senare...
Annons
Postat
Jag funderar över att handla en modul...

Jag vill framförallt ha den till trummor och det ska vara minst 4 separata utgÄngar...

NĂ„gon som testat CLAVIA Nord Rack 2X som vill dela med sej av erfarenheten...? 🙂

Om du vill sĂ€lja en, hör av dej pĂ„ PM 😛

"ha den till trummor"? FörstÄr nog inte riktigt vad du tÀnkt dig för anvÀndningsomrÄde...

Har sjÀlv en Nord Rack 2, som jag Àr nöjd med! Vad jag vet sÄ lÄter den precis som en 2X? Har lyssnat pÄ en lÄt med dig, och det lÀt lite hÄrdrock, och blev Ànna fundersam ang att anvÀnda synten till trummor. Köp en trummaskin i stÀllet?!

Postat

..ja nu hĂ€nger jag inte med i svĂ€ngarna Lilleman. Hej förresten! Det var ett tag sen nu,. jag jobbar Ă„ stĂ„r i en hel massa... 😉 pĂ„ OnOff i Karlskrona. SĂ„ jag har inte haft tid att vara inloggad knappt Ă„ Ă€n mindre sĂ€tta mig i studion Ă„ greja. fy bubblan. 😄

PĂ„ söndag blir det TOTO i Linköping, hehe. men tillbaka till dina funderingar... 😛 Kan du förklara lite nĂ€rmre vad du menar. 🙂

peeeace,

/Robban

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.