Larsson Postat 16 juli 2007 Postat 16 juli 2007 hejsan folks jag fattar mig kort..har gjort ett komp som gubblunkar på ett tag känner du för att lägga till något så gör det.. är du saxofonist så måste du göra det!! hare bra Larsson http://www.speedyshare.com/158337439.html 🙂
Eternal Postat 16 juli 2007 Postat 16 juli 2007 Går det bra om jag lägger stråkar någon dag på det här? 😮
Larsson Postat 16 juli 2007 Trådstartare Postat 16 juli 2007 självklart..stråkar!! otippat..men kul att höra hur du tänkt!! shoot vettja!! 😮
berra_- Postat 16 juli 2007 Postat 16 juli 2007 haha, man skulle kunna göra som den där ritleken 😮 Ni vet när man ska rita en figur. En ritar huvudet, sen vikar han papperet så huvudet inte syns. Så får nästa rita kroppen utan att veta hur huvudet ser ut osv 😛 Skulle kunna göra samma sak med musik. Man har ett komp. Sen väljer man tonart, sen turas man om att göra pålägg utan att få höra någon annans 😛 :P
Hellpig Postat 16 juli 2007 Postat 16 juli 2007 Hade gärna gjort det men du har redan lagt gura så det räcker tror jag... 😮
Larsson Postat 18 juli 2007 Trådstartare Postat 18 juli 2007 Hade gärna gjort det men du har redan lagt gura så det räcker tror jag... 🙂 ja det är lite synd att den är med..har inte kvar projektet så jag kan plocka bort den den sitter ihop med trummorna..men bas & uhh ahh körerna kan jag ta bort!! 😆 fast det är ju en ganska lågmäld gitarr så det funkar nog med en mer drivande ovanpå åxo så testa gärna om du vill/har lust! /Larsson
ynot Postat 18 juli 2007 Postat 18 juli 2007 (redigerat) a fan lite wisky vocal improv o allt... låten här under Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 18 juli 2007 av ynot
Driller Postat 18 juli 2007 Postat 18 juli 2007 a fan lite wisky vocal improv o allt... låten här under Your browser does not support the HTML5 audio tag Faaan va bra. Vilket märke på whiskeyn? Måste ned och handla kankse man kan lägga lite sång på några av lätarna man har i garderoben 😆 /Driller
Larsson Postat 18 juli 2007 Trådstartare Postat 18 juli 2007 a fan lite wisky vocal improv o allt... låten här under Your browser does not support the HTML5 audio tag haha..svin bra verkligen nu har det blitt en tom waits twist på den..fan vad bra din röst funkar skön känsla..nu behövs det ännu mer en sax som svarar på din sång!! eller något mer helt enkelt!! tack för den Ynot..hoppas det växer på den fler grejjor! 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.