Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Upptäckte att euro priserna på vår hemsida inte stämmer för Turbo Charge. Detta kommer att åtgärdas under veckan eller typ när vår kära web gubbe vaknar. Hur som helst, för att få ett korrekt SEK pris bör man ändå kontakta sin handlare/butik.

edit: vår hemsida är nu uppdaterad, web gubben vaknade tidigt idag 😆

För den som inte vet vad Turbo Charge är så är det en av våra upgrades/crossgrades, dvs uppgradera en äldre LE produkt eller en sk tredjeparts kort/mjukvara till valfri 003 produkt inkl Music Production Toolkit.

Mer info...om Turbocharge
Nu erbjuder Digidesign ett utbyte för dina ljudkort och få en 003 istället till reducerat pris!

läs mera här!

http://www.digidesign.com/index.cfm?langid...amp;itemid=4856

Redigerat av aolsson
Postat

Måste säga att det är bra priser som erbjuds om jag läser listan rätt.

Jag som sitter på en digi002 och funderar på att köpa music production toolkit till den för 5000 kr kan ju nu få en uppgradering till 003 om jag lägger till ca 5000 kr till. Så priset för mig skulle ju då bli 5000 kr för en 003 rack. F-n att man är urfattig just nu!!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.