Soxic Postat 15 juli 2007 Postat 15 juli 2007 Jag skriver låtar, sjunger och spelar gitarr. Har spelat in ett demoalbum hemma tidigare och arbetar just nu på ett nytt sådant. Men jag har inget band och har egentligen aldrig spelat i ett band, förutom på skoj under skoltiden. Känner att jag faktiskt skulle vilja satsa på allvar och lira lite. Jag har egentligen inte tänkt ut något utan vill först se om det är möjligt att organisera sig med någon/några. Jag har heller ingen replokal eller liknande. Jag söker en trummis och en basist. Mina influenser är Green Day, Rancid och Bad Religion. Min hemsida finner du på www.soxicmusic.com. Hör av dig via PM om du skulle vara intresserad. P.S Finns i Stockholm. En fördel om du bor i Hägersten eller i närheten.
sixties Postat 16 juli 2007 Postat 16 juli 2007 ett tips för att hitta folk att lira med är att du anonserar på vendolin, sätter upp lappar i musik och skiv affärer och på anslagstavlan i mataffären i hägersten så når du fler i ditt område. lycka till.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.